raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

از کتابخانه برای تزیین خانه استفاده کنید.

 

در گذشته کتابخانه ها را در فضاهای کار و مطالعه یا در اتاق دانشجو ها و دانش آموزان فقط وجود داشت و هرگز به این فکر نمی کردیم که روزی از آن ها برای قرار دادن وسایل دکوری در اتاق نشیمن شود استفاده کرد. اما در حال حاضر تمام کارشناسان طراحی داخلی تاکید دارند تا در صورت امکان این قفسه ها را مالامال از کتاب پر نکنیم بلکه فضا تنفس به هر قفسه به اندازه کافی اختصاص دهیم و پس از آن هم در کنار قفسه هایی که به کتاب ها تعلق دارد برخی را برای قرار دادن دکوری ها، مجسمه، گلدان، قاب عکس و غیره اختصاص دهیم. 

 

بهترین گزینه برای دکوراسیون خانه های مدرن و مینیمال برای جلوه دادن به خانه به جای استفاده از ویترین ها استفده از قفسه های کتاب یا کتاب خانه ها است شما میتوانید بسته به این که چه مقدار فضا در اختیار دارید از قفسه ها با سایز های متنوع استفاده نمایید.

فراموش نکنید که برای استفاده از دکوری ها برای زیباتر کردن دکوراسیون کتابخانه از یک تم و رنگ بندی خاص پیروی نمایید. تا با جزئیات زیاد باعث آشفتگی آن نشوید. برای گروه بندی کتاب ها نیز میتوانید آن ها را بر اساس سایز یا رنگ دسته بندی کنید تا ظاهری مرتب و منظم داشته باشید. اگر وسایل ریز زیادی دارید می توانید از انواع کتابخانه دارای کمد یا کشو نیز کمک بگیرید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋