raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

چرا باید برای اتاق خواب خود یک دراور بخریم؟

 

یکی از مبلمان پرکاربرد اتاق خواب، دراور ها هستند. دراور ها با کشو های متعددی که دارند کمک زیادی به نظم دادن به لباس های شما دارند. شما علاوه بر قرار دادن لباس ها در کشو های دراور خود میتواند از آن به عنوان میز آرایش استفاده کرده و برای قرار دادن لوازم آرایشی خود از کشو های آن کمک بگیرید.

 

این ایده مخصوصا برای اتاق هایی که فضای زیادی برای قرار دادن هر دو وسیله را ندارد بسیار مناسب است. شما با قرار دادن تقسیم کننده های مختلف داخل کشو ها، هم کارایی آن ها را زیاد می کنید و هم این که برای پیدا کردن هر وسیله ای نیاز به صرف زمان زیادی ندارید. علاوه بر این ها چون نظم کشو ها مدام بهم نمیریزد، وقت زیادی هم برای مرتب کردنشان صرف نخواهید کرد.

در هنگام دقت به قیمت دراور ، به متریال مصرفی آن نیز توجه نمایید. برای مثال دراور های ساخته شده از ام دی اف دارای کیفیت بالایی هستند و دوام زیادی نیز دارند. همچین ابعاد دراور و طول عرض آن نیز تاثیر زیادی روی قیمت نهایی دارد. تعداد کشو ها نیز از عوامل تعیین کننده قیمت در وسایلی مانند دراور ها است. 

در هنگام خرید دراور بهتر است که آن را از لحاظ مدل رنگ با سایر اجزای سرویس خواب خود هماهنگ نمایید تا زیبایی دکوراسیون اتاق را چند برابر کنید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋