raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

برای خرید جاکفشی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

 

قبل از اینکه به سراغ انتخاب و خرید جاکفشی بروید، باید نکاتی را بدانید تا به وسیله آن ها بتوانید در نهایت یک انتخاب کاربردی داشته باشید.

 

فضای قرارگیری جاکفشی را قبل از خرید مشخص نمایید

اگر برای خرید به صورت حضوری به بازار می روید، قبل از اقدام باید اندازه فضای قرار گیری آن را به دقت اندازه گیری نمایید. برای اینکار عرض، ارتفاع و عمق جاکفشی فرضی خود را در بیاورید و سپس نسبت به آن خرید کنید. اگر هم به صورت آنلاین خرید میکنید بعد از انتخاب مدل مورد نظر خود میتواند ابعاد آن را با فضای مورد نظر خود تطبیق دهید.

نیاز سنجی کنید و طبق آن خرید کنید

یکی دیگر از نکات مهم که باید در هنگام خرید جاکفشی مدنظر داشته باشید این است که چه انتظاراتی از جاکفشی خود دارید. چه تعداد جفت کفش را می خواهید در آن قرار دهید حداکثر اندازه کفش های شما چه از نظر ارتفاع و چه از نظر عرض  و طول چقدر است و آیا برای پوشیدن کفش های خود به فضای نشیمن احتیاج دارید یا خیر و یا اینکه دوست دارید آویز لباس نیز کنار جاکفشی خود داشته باشید؟

رنگ و سبک را با دکوراسیون خود تطبیق دهید

یکی از بهترین دکوراسیون ها، دکوراسیونی است که از نظر سبک و مدل و رنگ دارای انسجام و هماهنگی باشد برای همین باید موقع خرید یک محصول جدید برای خانه خود این را در نظر بگیرید که آیا با باقی عناصر دکوراسیون شما ست و هماهنگ است یا خیر.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋