raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

دلایلی که نباید به سراغ خرید تشک ارزان رفت

همه ما شنده ایم که میگویند هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست! برای همین نباید در خرید تشک که یک کالای مهم است و تاثیر مستقیمی روی سلامت ما دارد، کیفیت را فدای کمیت کرد و موارد مهم دیگری نظیر آسیب های وارده به گردن و کمر یا خواب بی کیفیت را برای خود خرید.

 

البته نمی توان به قطعیت گفت که یک تشک ارزان صد در صد تشک بی کیفیتی است و شما به ناچار برای دستیابی به یک تشک با کیفیت با ید هزینه های سرسام آور را متحمل شوید. به همین دلیل قبل از هر اقدامی باید به خوبی تحقیق و بررسی نمایید و یک انتخاب هوشمندانه و درست داشته باشید.

ممکن است یک تولید کننده به دلیل این که بتواند در بازار رقابت با تولید کنندگان بزرگ جایگاهی داشته باشد، سود کمی را انتخاب نماید تا بتواند قیمت ها را پایین نگه دارد در حالی که تولید کننده بزرگ به مراتب دارای هزینه های بزرگ تری نیز میباشد و در نتیجه تشک هایش نیز قیمت بالاتری دارند.

در این بین باید توجه داشته باشید که تولیدکنندگان نام دار تر قابل اطمینان تر هستند و در صورت بروز مشکل پیگیری و حل آن پیچیدگی کمتری خواهد داشت و امکان رسیدن به نتیجه نیز ساده تر میسر میشود. اما در خصوص تولید کنندگان گمنام تر ممکن است با چالش هایی در این زمینه روبرو شوید. این پروسه ممکن است برعکس نیز باشد و در خصوص تولید کنندگان کوچک کمتر نیاز به توجه و دلیل برای اثبات به آن ها باشید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋