raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

کلوزت روم یا اتاق کمد چیست؟

اگر سلیقه لوکسی دارید و همچنین خانه بزرگی و لوکسی دارید، به شما پیشنهاد میکنیم که کمد های معمولی را فراموش کنید و یک کلوزت روم یا اتاق کمد برای خود ایجاد کنید.

این نوع کمد ها سطح اتاق شما را بالا تر و پیشرفته تر میکند و فضای زیادی را برای قرار دادن لباس های شما فراهم میکند. معمولا کلوزت روم ها یک اتاق کوچک هستند که با کمد پر شده اند تا فضایی کافی برای قرار دادن انواع وسایل پوشیدنی شما از کفش ها گرفته تا جواهرات و لباس های مختلف را برای شما فراهم کند. بدون این که همه کشوها و قفسه ها تا بیشترین حد ممکن پر باشند.

 

 

این کمد ها ترکیبی از هر آنچه است که شما برای نظم دادن و ذخیره سازی لباس هایتان به آن احتیاج دارد. معمولا این کمد  ها دارای چند رگال آویز با ارتفاع های متنوع هستند و همچنین کشو هایی با ارتفاع ها و عرض های متنوع که برای لباس ها، جواهرات، لوازم آرایش و .. مناسب هستند.

همچنین با قفسه بندی های مختلف فضایی مناسب برای قرار دادن کفش ها کیف ها کلاه و کمربند و …را برای شما فراهم کرده اند. یکی از مزیت های این کمد ها یا کلوزت روم ها این است که همه وسایل شما را در قسمت متمرکز میکند و به همین سبب استفاده و انتخاب برای شما راحت تر میشود.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋