raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

بهترین اندازه برای یک میز تحریر خوب

 

اگر در حال حاضر دارید به قیمت میز تحریر و خرید آن فکر میکنید، مشخص است که یا به کار در خانه مشغول هستید یا به عنوان یک دانشجو یا دانش آموز در حال مطالعه و یادگیری، پس به یک راهنما برای خرید میز مطالعه خود نیاز دارید.

 

اولین سوالی که بعد از قیمت ذهن را مشغول میکند این است که اندازه و ابعاد مناسب برای یک میز خوب چقدر است.  در مورد ارتفاع باید دقت داشته باشید که فاصله سطح میز تا زمین باید حدود 75 الی 70 سانتی متر باشد. این ارتفاع بهترین موقعیت برای نوشتن را ایجاد میکند. اما اگر بیشتر از این که بنویسید، تایپ میکنید، بهتر است ارتفاعی حدود 60 الی 65 سانتی متر را انتخاب نمایید. نمونه دیگری از میز ها هستند که برای فروشندگان و افرادی که در حالت ایستاده کار میکنند مناسب است که این میز ها باید ارتفاعی حدود 100 الی 110 سانتی متر داشته باشد.

یک میز تحریر مناسب باید فضای کافی برای قرار دادن پاها زیر میز داشته باشد. بهترین ارتفاع برای این قسمت حدود 65 ، بهترین عرض 70 و عمقی حدود 40 سانتی متر است. اگر میخواهید زیر میز کشو قرار دهید باید این نکته را در نظر داشته باشید. اگر کشویی با عمق بیشتر از 10 سانتی متر داشته باشید فضای پای شما کم می شود.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋