raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

بهترین ارتفاع برای میزهای جلو مبلی و عسلی + نحوه انتخاب

بهترین ارتفاع برای میز جلو مبلی و عسلی چیست؟ با توجه به بسیاری از عناصر، انتخاب میز جلو مبلی و عسلی مناسب میتواند دلهره آور باشد. بنابراین، ما دستورالعمل‌های ساده‌ای برای کمک به شما ایجاد کرده‌ایم تا انتخابی درست انجام دهید. 

 


ارتفاع مناسب برای میزها تعیین کنید
در مرحله اول، بیایید به یکی از مهم ترین ملاحظات بپردازیم: ارتفاع
در حالت ایده آل، یک میز عسلی باید برابر یا درست زیر بازوی صندلی باشد. این موقعیت نه تنها جریان بصری خوبی را در اتاق ایجاد می کند، بلکه میز برای قرار دادن وسایل در دسترس است. 
شکل میز های خود را انتخاب کنید
شکل میز می تواند تفاوت زیادی در ظاهر اتاق شما ایجاد کند.کمی فکر کنید. چه چیزی برای فضای شما مناسب تر است؟ از میزهای گرد گرفته تا میزهای مربعی، هر شکلی مزایا و معایب خود را دارد. در اینجا چند نکته در مورد هر جدول شکل وجود دارد. 
میزهای گرد
مناسب برای فضاهای کوچک
چشم به طور طبیعی به سمت اجسام گرد کشیده می شود
جداول مربع
فضای سطح بیشتری را برای دکور ارائه دهید
به طور طبیعی در گوشه ها قرار می گیرد
ذخیره سازی و عملکرد
شما باید مطمئن شوید که عملکرد میزی که انتخاب می کنید مطابق با نیازهای شما است. اگر فکر می کنید به فضای ذخیره سازی اضافی برای کنترل از راه دور، بازی، تبلت، کتاب یا مجلات نیاز دارید، به دنبال میزی با کشو یا قفسه های باز باشید. همچنین، مطمئن شوید که میز جلو مبلی یا عسلی شما دارای سطح کافی برای لوازم جانبی مانند لامپ، زیر لیوانی و سایر موارد تزئینی است.
ظاهری منسجم
به طور کلی، ما فکر می کنیم که هر صندلی باید میز عسلی مخصوص به خود را داشته باشد یا یکی را با صندلی دیگری مشترک باشد. اگر نگران چیدمان چند میز عسلی هستید، به یاد داشته باشید که هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید سبک و شکل آن ها باید با هم مطابقت داشته باشد. در واقع، ما ظاهر ناهماهنگ تر و جمع آوری شده را برای عمق، بعد و شخصیت بیشتر ترجیح می دهیم. 
اندازه میز جلو مبلی 
میز جلو مبلی شما باید بین 30 تا 40 سانتی متر از هر صندلی که در اطراف آن قرار دارد فاصله داشته باشد و بهتر است این فاصله بیش از 80 سانتی متر نباشد. بنابراین اگر مبلمان خود را چیده اید، باید بتوانید ببینید که به یک میز قهوه در چه اندازه نیاز دارید.
تزیین میز جلو مبلی 
هنگامی که میز  جلو مبلی  خود را انتخاب کردید، اکسسوری ها را نیز در نظر بگیرید. برای یک اتاق نشیمن خانوادگی که در آن در حال تماشای تلویزیون هستید، احتمالاً می خواهید فضای زیادی برای قرار دادن پاها و قرار دادن خوراکی ها در اختیار داشته باشید. یک میز جلو مبلی با قفسه زیرین در این فضاها عالی عمل می کند زیرا می توانید کتاب ها و سینی ها را زیر آن قرار دهید و فضای زیادی را در روی آن باقی بگذارید.
 

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋