raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

چرا باید یک میز کنار تخت برای اتاق خواب خود بخرید؟

در حالی که تخت، نقطه کانونی اتاق خواب شما را تشکیل می دهد ، مبلمان کمی وجود دارد که اتاق خواب را کامل می کند. میز کنار تخت یکی از دست مبلمان ها می باشد. میز کنار تخت یا پاتختی می تواند اتاق خواب شما را تمیزتر نگه دارد از این میز  به طور سنتی برای قرار دادن چراغ های شب خواب یا آباژور ها  و وسایل ضروری هنگام از خواب مانند ساعت، قرص ها، یک لیوان آب و … در کنار تخت استفاده می شود که می تواند به شما کمک کند بدون بلند شدن از رختخواب در سریع ترین حالت ممکن به سراغ این وسایل بروید. پس پاتختی یکی از کاربردی ترین مبلمانی است که می توانید در خانه خود داشته باشید

 

 

انواع مختلفی از میزهای کنار تخت وجود دارد که می توانید برای اتاق خواب خود خریداری کنید. این میزها معمولا از چوب ساخته می شوند. قبل از انتخاب یکی از آنها برای خانه خود باید انواع موجود در بازار را بشناسید.

میز های ساده پایه دار: 

از این میزها می توان برای قرار دادن چند وسیله کنار تخت و یک چراغ استفاده کرد. آنها فضای کمتری را اشغال می کنند و برای یک اتاق کوچک مناسب هستند. 

میز های کشو دار:

این نوع میزها، پاتختی های معمولی با کشو هستند که سطح رویه آن برای قرار دادن لامپ یا دکوری ها  استفاده می شود و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به دراور ها دارند

میر های کمد دار:

میز های پاتختی کمد ها، میز هایی هستند که دارای یک در هستند تا وسایل را در خود جای داده و شلوغی اتاق را کمتر کنند

میز های قفسه دار:

بسیاری از میزهای کنار تخت در طرح های مدرن دارای قفسه هستند. قفسه میز کنار تخت می تواند برای اتاق خواب های مدرن صرفه جویی در فضا و کاربردی باشد.

چرا میز پاتختی بخریم؟

هدف اصلی از داشتن یک میز پاتختی این است که وسایل ضروری را قبل از خواب و بعد از بیدار شدن در دسترس داشته باشید. اگر در نیمه شب به چیزی نیاز دارید مجبور نباید از تخت خارج شوید.

محلی برای قرار دادن انواع آباژور و چراغ خواب را برای شما فراهم میکند که در صورت علاقه مطالعه قبل از خواب یا نوشتن یادداشت های برنامه فردا بسیار مفید خواهد بود.

بهترین محل برای قرار دادن کتاب، ساعت، تلفن همراه  یا داروهایی است که در هنگام خواب نیاز دارد که مصرف نمایید و همچنین امن ترین مکان برای نگهداری یک لیوان آب در صورت احساس تشنگی در نیمه های شب است.

علاوه بر این ها یک میز پاتختی که طراحی جذابی دارد، به ایجاد تعادل در دکوراسیون اتاق خواب کمک می کند. می تواند تختخواب را تکمیل کند و به هم ریختگی اتاق را سازماندهی کند.

منبع مقاله 

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋