raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

چگونه کمد خود را مانند حرفه ای ها مرتب کنیم

هر تغییری در زندگی با نظم آغاز می شود، قبل از این که هر تغییری را در زندگی خود رقم بزنید، باید محیط اطراف خود را منظم نمایید. اگر این پیش زمینه را در ذهن داشته باشید، پروسه مرتب نمودن بسیار راحت تر پیش خواهد رفت.

کمد لباس و در کل وسایل ذخیره سازی اتاق خود را مانند یک بوتیک در نظر بگیرید که باید به بهترین شکل ممکن چیده شود. این گونه اولین قدم که باید چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را دور بیندازید را بر خواهید داشت.

 

از نظم دهنده های کشو استفاده نمایید

دیوایدر های آماده که قابلیت تغییر سایز را دارند، به راحتی فضای کشو های شما را بخش بندی می کند و هر گروه از لباس ها مانند جوراب ها، شلوار ها، لباس ها، لباس زیر ها و … فضای مخصوص خود را خواهند داشت.

چوب لباسی های یک شکل

از چوب لباسی های نازک و یک شکل استفاده نمایید و سعی کنید که از هر چوب لباسی برای آویزان نمودن تنها یک لباس استفاده کنید تا برای برداشتن آن ها نیاز به بهم ریختن دیگری نباشد.

سطل لباس

لباس هایی هستند که به طور مداوم و روزانه از آنها استفاده می کنیم، سطلی را در اتاق برای این لباس ها اختصاص دهید تا نیاز نباشد هربار آن ها را تا کنید و یا برای استفاده مجدد از آن ها مجبور به برهم زدن نظم کشو یا کمد خود شوید

لباس ها را رول کنید

به جای تا کردن لباس ها و قرار دادن آن ها روی هم، که باعث میشود لباس های زیرین دیده نشود یا برای برداشتن آن ها لباس های رویی خراب شود، آن ها را رول کنید تا کنار هم قرار گیرند، به این صورت هم نظم بهتری برقرار است و هم دید بهتری به محتویات داخل آن خواهید داشت.

آویز پشت در

از آویزهای لباس پشت در می توانید هم در پشت در اتاق و هم داخل درب های کمد استفاده نمایید تا لباس های روزانه خود نظیر کت، پالتو، مانتو را به جای آویزان کردن داخل کمد که کمی بعد از خستگی یک روز کاری سخت به نظر میرسد، روی این قلاب های آویز قرار دهید تا مجدد در شروع روز بعدی نیازی به گشتن برای پیدا کردن آن ها نباشد و به سرعت به آنها دسترسی پیدا نمایید.

جدا کردن لباس های خارج از فصل 

لباس های فصول دیگر مخصوصا لباس های زمستانی، فضای زیادی را از کمد اشغال میکنند. در پایان هر فصل، لباس های آن را تا کرده و در فضای ذخیره سازی دیگری نظیر طبقات بالایی کمد یا باکس های زیر تخت قرار دهید تا هم تا سال دیگر سالم و سلامت باقی بمانند و هم زیر دست و پا نباشند.

منبع مقاله

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋