raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

چگونه میز کنسول خود را تزیین کنیم؟

تزیین و طراحی یک میز کنسول، چه در ورودی، چه در اتاق نشیمن، حتی اتاق خواب، می تواند یک اتاق را زیبا بسازد یا دکوراسیون آن را خراب کند. زیرا میز کنسول یک عنصر برجسته در دکوراسیون است. ما ایده هایی برای تزیین میز کنسول را در این مقاله برای شما قرار داده ایم:

 

محل قرار دادن میز کنسول

هیچ قانونی در مورد مکان مناسب برای قرار دادن میز کنسول در خانه شما وجود ندارد، اما استفاده از میز کنسول یک راه آسان برای ایجاد یک نقطه کانونی عالی در اتاق است.

ویژگی خاص

برای میز کنسول خود یک دکوری خاص پیدا کنید تا نقطه عطف تزیینات شما باشد برای مثال از یک آینه گرد بزرگ یا یک تابلو نقاشی زیبا برای این منظور می توان استفاده نمود. 

متقارن 

یک راه آسان برای تزیین هر میزی کنسولی استفاده از قانون تقارن است، از یک جفت آباژور برای روی میز استفاده کنید و فضای بین آن ها را چند کتاب پر کنید.

غیر متقارن

اگر از ایده یک جفت آباژور خوشتان نیامد، چیدمان غیر متقارن را امتحان کنید، میز تان را با یک گلدان بلند، و چند شیء دکوری زیبا به صورتی که در نقاط مقابل هم باشند زیبا کنید.

گروه سه تایی

اگر نمیدانید که از چند وسیله برای تزیین میز کنسول تان استفاده نماید ما به شما اعداد فرد را پیشنهاد می دهیم از 3 یا پ عدد دکوری زیبا در گروه های منسجم برای دکور بهره ببرید.

پر نکنید

نیازی نیست تمام فضای خالی روی میز کنسول خود را با اشیاء دکوری پر کنید، کمی دکوری ها را با فاصله از هم قرار دهید تا به میز فرصت نشان دادن خودش را بدهید. یک دکور خلوت می تواند می تواند تاثیر زیبایی بر اولین برخورد بگذارد.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋