raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

بهترین راهنمای خرید دراور

دراور ها یکی از کاربردی ترین اثاثیه خانه ما هستید که می توانیم از آنها برای قرار دادن انواع وسیله از لوازم آرایش گرفته تا لباس ها و کلافه ها را در آن ها قرار داد. اما خرید یم دراور اصلا کار راحتی نیست و با توجه به اهمیت این عنصر راهنمایی را برای کمک در خرید دراور برای شما آماده نموده ایم.

 

معیار های کلیدی در انتخاب 

  • مقدار فضای موجود 
  • مقدار فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی
  • سبک و مدل
  • متریال و مواد به کار رفته 
  • استفاده آسان

فضا

قبل از تصمیم برای خرید دراور، باید به نکاتی توجه نمایید، این که شکل ظاهری دراور را دوست دارید، به تنهایی نمیتواند برای خرید شما کافی باشد.

اگر فضای کمی در اختیار دارید و دستتان برای ابعاد مورد نظرتان باز نیست باید در نظر بگیرد که لباس هایی که نمیتواند در دراور قرار دهید را چگونه قرار است نظم دهید، شاید هم مجبور شوید تعدادی از آن ها را دور بیندازید یا اینکه به افراد دیگر ببخشید. پس باید در هنگام خرید دقت نمایید که دراور با نیاز های شما همخوانی داشته باشد.

کاربرد

قطعا یکی از لوازم خیلی ضروری در مبلمان اتاق خواب دراور ها هستند. زیرا به شما اجازه می دهند که مقدار قابل توجهی از لباس ها را در خود قرار دهند. که همین امر روی طراحی دراور شما نیز تاثیر گذار خواهد بود.

به طور پیشفرض دراور ها از چند کشو در ابعاد مختلف تشکیل شده اند که حداقل 3 کشو را شامل می شوند، در برخی موارد کشو های بالایی کم عمق تر و کشو هایی پایینی عمیق تر هستند. برخی از سازندگان و فروشگاه ها به شما این امکان را می دهند که که دراوری متناسب با نیاز خود را سفارش دهید.

سبک 

مواد تشکیل دهنده، مدل و رنگ دراور از عوامل تعیین کننده در انتخاب و خرید دراور هستند پس باید به آنها دقت کرد. بهترین کار این است که آن را با سایر وسایل سرویس خواب خود اعم از تخت خواب و  پاتختی و کمد هماهنگ کنید. از متداول ترین متریال استفاده شده در ساخت دراور ها در ایران هم می توان به نئوپان با کیفیت و قیمت پایین تر و ام دی اف با کیفیت و قیمت بالاتر اشاره نمود.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋