raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

نکات ساده برای سازماندهی کمد ها

همه ما با مشکل کمبود فضای کمد که در نتیجه باعث شلوغی و بهم ریختگی آن می شود، مواجه هستیم، اما برای رهایی از این بهم ریختگی و شلوغی چه کاری میتوانیم بکنیم؟ در ادامه این مقاله راه هایی برای سازماندهی بهتر کمد ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

 

قدم اول

محتویات کمد خود را به طور کامل بیرون بیاورید تا دیدی کامل له تمام وسایل داخل آن داشته باشید تا ببینید که کدام یک از آنها را هنوز هم استفاده می کنید و کدام یک را دیگر نمی خواهید و می توانید از شر آنها خلاص شوید. 

تا نکنید

لباس های حجیم مانند لباس های زمستانی و بافت ها و شلوار جین ها، با تا کردن فضای زیادی را اشغال میکنند. به جای قرار دادن آن ها در کشو ها، با استفاده از چوب لباسی آن ها را آویزان نمایید.

نظم دهنده ها

از نظم دهنده ها چه در کشو ها و چه در کمد تان برای تفکیک وسایل استفاده نمایید. مخصوصا برای اقلام ریز مانند جوراب ها، اکسسوری ها، لباس زیر ها و … به این صورت در هنگام نیاز هم به سرعت به آن ها دسترسی خواهید داشت.

گروه بندی

چرا باید فضای با ارزش کمد خود را صرف نگهداری لباس هایی نمایید که برای فصول بعد است و برای چند ماه آن ها نمی پوشید؟ با گروه بندی لباسها با توجه به فصل، میتوانید آن ها در فضایی دیگری قرار دهید تا کمدی خلوت تر داشته باشید به این صورت در مواقع لزوم به موارد مورد نیاز تان سریعتر و آسانتر دسترسی خواهید داشت.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋