raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

باید ها و نباید های راه اندازی یک دفتر کار خانگی

تمرکز و افزایش بهره وری در یک دفتر کار خانگی می تواند کمی سخت باشد با وجود مشغله کاری و وجود حواس پرتی ها این کار سخت تر هم میشود. داشتن یک دفتر کار خانگی که هم زیبا باشد و هم کاربردی با راهنمایی های ما امکان پذیر خواهد بود.

دسترسی به پریز برق

کارشناسان طراحی دکوراسیون توصیه می کنند که میزتحریر خود را در موقعیتی قرار دهید تا به پریز برق دسترسی کامل داشته باشد. همچنین سعی کنید این میز در موقعیتی از اتاق قرار گیرد که بیشترین دید و تسلط را به محیط داخل و خارج داشته باشد تا همه چیز در دید سر شما برای تمرکز بیشتر باشد.

 

عملکرد را در اولویت قرار دهید

اگر در فضای مورد نظرتان قرار است که در زمان طولانی قرار بگیرید مطمئن باشید که عملکرد را بر طراحی اولویت بندی کرده اید برای مثال یک صندلی راحت داشته باشید و میزی بزرگ و متناسب در اختیارتان باشد تا درهم ریختگی را به حداقل برساند.

تحرک داشته باشید

حتی اگر ارگونومیک ترین حالت ممکن را نیز در اختیار دارید، باید در نظر بگیرید که ماندن در یک حالت به مدت طولانی چه در حالت ایستاده و چه نشسته برای سلامتی یک تهدید است و بهتر است که وضعیت بدن خود را در طول روز تغییر دهید.

فضای ذخیره سازی

از فضای ذخیره سازی مناسب غافل نشوید! همانطور که میزتحریر شما دارای اهمیت است، داشتن تعدادی کشو کمد برای نظم دادن به میز و محیط کار شما نیز مهم است تا یک فضای سازمان یافته داشته باشید که به حفظ تمرکز شما کمک میکند.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋