raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

ایده هایی برای دکوراسیون خانه مینیمال

اگر از طرفداران دکوراسیون های مینیمال هستید و شعار شما در طراحی زیبایی در سادگی است، ما در این مقاله ایده هایی برای چیدمان دکوراسیون های مینیمال برای شما داریم:

دیوار ها را خالی کنید

در دکورهای مینیمالیستی نیازی به پر کردن تمام قسمت ها نیست دیوار ها را با رنگ یا کاغذ دیواری های ساده بپوشانید و از رنگ های سفید برای این کار استفاده کنید، نهایت چیزی که برای یک دیوار قابل قبول خواهد بود استفاده از دیوارکوب های مینیمال یا یک تابلو نقاشی خاص است.

مینیمالیسم به این معناست که از نظر طراحی، فضای کافی برای تنفس ایجاد کنید، بنابراین دیوار خود را خالی کنید و اجازه دهید چند قطعه برجسته، نقش کلیدی را ایفا کنند.

بازی با بافت

اگر در طراحی دکور خانه به رنگ های خنثی مقید هستید، میتوانید از بافت های مختلف برای ایجاد تنوع و جلوگیری از یکنواختی استفاده کنید این کار بدون اینکه فضا را تحت تاثیر قرار دهد، ابعاد و لایه‌هایی به اتاق اضافه می‌کند.

قفسه های کتاب

برای ایجاد یک فضای مینیمالیستی، کتابخانه ها اولین مکان برای شروع هستند زیرا میتوانید به راحتی در قالب های متنوعی آن ها را تزیین نمایید برای خلوت تر کردن کتاب خانه کتاب هایی که دیگر نمی خوانید را نیز اهدا کنید و از اشیا دکوری نیز، کنار کتاب ها در قفسه های کتابخانه استفاده نمایید.

 

فقط ملزومات 

یک مینیمالیست باید درهم و برهمی را از بین ببرد. این مورد مخصوصا در مورد میزهای آشپزخانه و سطوح پذیرایی بسیار حائز اهمیت است. برای این منظور سعی کنید به طور متناوب، وسایل خود را در یک کشو یا قفسه پوشیده قرار دهید.

 نور طبیعی

برای جلوگیری از سرد شدن محیط در دکوراسیون های مینیمالیستی، اجازه دهید نور طبیعی به اندازه کافی وارد محیط شود. برای خرید پرده به سراغ انواع نازک تر بروید تا ورود نور را مسدود نکنند.

منبع: گامی نو

 

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋