raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

نکات ساده برای منظم کردن کمد و دراور

آیا همیشه درگیر یک کمد یا دراور نامرتب و شلوغ هستید؟ مرتب کردن این فضا ها می تواند ساده و سریع باشد به شرطی که هر چیزی را سر جای خود قرار دهید و مواردی که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید را دور بیندازید. داشتن کمد و دراور مرتب، پیدا کردن لباس های مورد نظرتان را ساده تر می کند. در این مقاله نکاتی ساده را به شما میگویم تا به کمک آن ها لباس های خود را مرتب کنید و مرتب نگه دارید.

اول خال کنید

اولین قدم در مرتب کردن کمد ها و کشو ها باید بردارید این است که تمام وسایل داخل آن ها را خارج کنید. اگر وسیله ای پشت کشو افتاده آن را بردارید، داخل آنها را گردگیری و تمیز کنید تا برای نگهداری لباس ها آماده باشند. با خرج کردن وسایلتان از داخل کشو و کمد لباس تان به راحتی می توانید ببینید که چه چیزی را می خواهید نگهدارید و چه چیزی را دیگر نمی پوشید.

 

خلوت کنید

کشوها و کمدها مکان های مناسبی برای نگهداری از لباس های ما هستند، مخصوصا آنهایی که دیگر نمی پوشید و هرگز هم نخواهید پوشید. وقتی محتویات کمد و کشو های خود را خارج نمودید؛ می توانید با یک قانون کلی هر لباسی که یک سال از پوشیدنش گذشته است را به طرق مختلف مثل اهدا کردن یا فروختن، از شرش خلاص شوید. نباید اجازه دهید که لباس های غیر قابل استفاده فضای با ارزش شما را اشغال کنند.

گروه بندی

حال تمام آن هایی که قرار است نگهدرید را دسته بندی کنید. این کار را می توانید بر اساس تعداد فضا های ذخیره سازی که در اختیار دارید یا بر اساس استفاده انجام دهید، برای مثال لباس های زمستانی را از تابستانی یا لباس های روزمره را از لباس های مهمانی همچنین شلوارها را از بلوز ها و غیره.

منبع

 

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋