raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

نکات کاربری دوگانه از تخت به عنوان کاناپه

تخت خواب یک مبلمان همه کاره است که نه تنها فضای خوابی راحت را در شب ارائه می کند، بلکه فضایی را برای استراحت در طول روز نیز تامین میکند. اما نمیتوان مهمان ها را دعوت کرد تا روی تخت بنشینند. یا اینکه بخواهید از اتاق تان در طول روز برای مقاصد دیگری نظیر کار و فعالیت استفاده کنید.

اگر دوست دارید که از تخت تان یک کاناپه بسازید، ما برای شما راه حل های ساده ای را آماده کرده ایم:

تکیه گاه با بالش

اگر تخت خواب شما از قبل دارای تاج است، یک قدم بیشتر به تجربه ای شبیه به کاناپه نزدیک شده اید. می توانید با افزودن بالش های بزرگ و بلند ظاهر آن را تا حد زیادی، به یک کاناپه نزدیک خواهید نمود ظاهری  مشابه کوسن های کاناپه خواهید داشت. از  آنجایی که تخت‌خواب‌ها بسیار عمیق‌تر از مبل های معمولی هستند، افزودن بالش‌های ضخیم ایده بهتری خواهد بود.

بالش‌های گرد

حتی اگر تخت خواب شما دارای پانل های جانبی باشد، بیشتر آنها خیلی نازک یا بلندتر از آن هستند که به عنوان تکیه گاه دستی راحت عمل کنند. . با افزودن بالش به کناره‌های تخت خواب خود، می‌توانید قسمتی از تکیه‌گاه راحت ایجاد کنید و ظاهر مبل‌مانند را به آن اضافه کنید.

بالش های گرد و استوانه ای  بهترین گزینه برای این منظور هستند. میتوانید از ترکیبی از اشکال و رنگ ها برای ایجاد ظاهری متنوع تر استفاده نمایید یا بالش های یکنواخت را برای ظاهری تمیز و یکدست انتخاب کنید.

میز جلو مبلی

با اضافه کردن یک میز جلو مبلی به سرعت تخت خواب خود را به مکانی دلپذیر برای استراحت تبدیل کنید. این ایده فورا ظاهر تختخواب را تغییر می دهد و آن برای استفاده به عنوان یک نشیمن آماده می کند.

 

میز عسلی

مانند افزودن میز جلو مبلی اضافه کردن میزهای عسلی به سرعت ظاهر یک تخت خواب را تغییر می دهد. با افزودن میز های عسلی به جای اینکه شبیه یک محل خواب باشند، نشان می دهند که این مبلمان برای نشستن طراحی شده است.

سعی کنید یک میز عسلی را به یک یا هر دو طرف اضافه کنید و از کتاب ها، لامپ ها و موارد دیگر برای افزایش زیبایی آن استفاده کنید. 

مطالعه این مقاله برای افراد علاقه مند به فنگ شویی تخت خواب پیشنهاد می شود.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋