raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

چگونه فضای کمد خود را به حداکثر برسانیم؟

قبل از اینکه برای به حداکثر رساندن فضای کمد لباس خود، اقدامی نمایید، همه وسایلی را که برای ذخیره کردن نیاز دارید ارزیابی کنید. همه وسایل کمدها و کشو های خود را بیرون بیاورید، مواردی که دیگر به آن ها احتیاجی ندارید را دور بیندازید و قبل از خرید نظم دهنده های مختلف مطمئن شوید که اندازه آنها با اندازه کمدتان همخوانی داشته باشد.

در این مقاله ما ترفند هایی که به وسیله آن ها می توانید، فضای کمد خود را افزایش دهید را بررسی می کنیم مخصوصا اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی میکنید یا در یک خوابگاه ساکن هستید، این ترفند ها برای شما کار آمد خواهند بود.

قبل از هر چیزی از خود بپرسید:

زمانی که میخواهید به قولی کمد تکانی انجام دهید پرسیدن این سوال از خودتان می تواند در باقی راه کمک تان نماید.

  1. آیا من به این وسیله احتیاج دارم؟ چرا؟
  2. آیا این وسیله، ن ارزش زمانی و هزینه ای تمیز کردن برای پیدا کردن فضا را دارد؟
  3. آیا پوشیدن این مورد، همچنان مناسب من است؟

راه حل های ذخیره سازی

داشتن برنامه قبل از خرید یک کمد یا نظم دهنده های داخلی ضروری است. شما باید پیشبینی از این که چه تعداد لباس را قرار است آویزان نمایید یا تا کنید داشته باشید. همچنین باید ببینید که چه تعداد از این وسایل را به صورت روزانه نیاز دارید و چه تعداد را گاهی اوقات مصرف میکنید.

استفاده از خلاقیت برای نظم دادن به کمدتان باعث میشود که فضای ذخیره سازی کمد تان را افزایش دهید برخی اوقات استفاده از وسایلی که در خانه دارید مثل انواع جعبه میتواند، کار نظم دهی را برای شما انجام دهد.

 

استفاده از طبقات

برای داشتن فضای بیشتر وسایلی که زیاد از آنها استفاده نمی کنید، مانند کفش ها و لباس های فصول دیگر را به طبقات بالاتر کمد ها انتقال دهیدو از طبقات کم ارتفاع تر برای داخل کمدتان استفاده کنید تا فضای لازم برای نگهداری از کفش ها، کمربندها و کیف هایتان را فراهم نمایید.

فضای آویز خود را دو برابر کنید

هیچ چیز به اندازه یک رگال آویز دیگر می تواند باعث افزایش فضای ذخیره سازی کمدتان شود. اگر از لباس های بلند استفاده نمی کنید، می توانید با خرید یک رگال به اندازه کمدتان و نصب آن در قسمت میانی کمدتان، فضای آویزی خود را دو برابر نمایید. برای مدیریت بهتر کشو ها هم می توانید لباس های حجیم را به جای تا کردن آویزان نمایید.

استفاده از چوب لباسی مناسب

از چوب لباسی برای آویزان نمودن انواع مختلفی از لباس ها استفاده کرد. از لباس ها سنگین و حجیم زمستانی تا لباس های بندی و نازک تابستانی، با استفاده از چوب لباسی های مناسب هر گروه لباس از چوب های مخصوص استفاده کنید. برای مثال چوب لباسی های چند تایی برای روسری های یا کمر بند ها عالی هستند و یا چوب لباسی های گیره دار برای شلوار ها مناسب تر هستند.

اگر از کمدتان به صورت شریکی استفاده می نمایید، میتوانید از چوب لباسی های رو رنگ برای تفکیک لباس هایتان بهره ببرید. چوب لباسی های نازک تر برای لباس ها ی سبک تر هم فضای کمی را اشغال میکنند و هم در هزینه ها باعث صرفه جویی میشوند. مطالعه این مقاله برای تغییر دکوراسیون را به شما پیشنهاد می کنیم.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
iZij | آی زیج
مقاله خوب و جالبی بود!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋