raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

ایده های دکور برای اتاق نشیمن

وقتی اتاق نشیمن خود را تصویر می کنید، یک مبل راحتی را می بینید وقتی بعد از یک روز کاری به خانه برمی گردید می توانید روی آن استراحت کنید یا یک میز ناهار خوری که همراه خانواده تان دور آن جمع شده اید و یک فرش نرم و راحت که می توانید روی آن قدم بردارید. 

اما یک اتاق نشیمن تنها با این وسایل کامل نمی شود و شما به عناصری احتیاج دارید تا یک اتاق بی روح را به یک خانه گرم و دلنشین تبدیل نماید. در ادامه ما ایده هایی برای انجام هرچه بهتر این کار برای شما داریم.

  1. دیوار ها

رنگ دیوار ها تاثیر زیادی در دکوراسیون اتاق نشیمن شما دارد. اتاق نشیمن بخش مرکزی خانه شماست، بنابراین مهم است که زمان مناسبی را صرف فکر کردن به طرح و رنگی که روی دیوارها قرار است استفاده کنید، نمایید. سایه های ملایم و سفید بهترین انتخاب برای روشن تر کردن اتاق نشیمن هستند.

  1. دکور 

برخی مبلمان هستند که تاثیر زیادی رو ی فضا می گذارند مثل میز تلویزیون، باید در انتخاب مدل و رنگ آن ها خیلی دقت کرد تا با بقیه عناصر مثل مبل ها و میز های جلو مبلی هماهنگ باشند. در واقع این وسایل هستند که دکور خانه شما را شکل می دهند. برای خرید چنین وسایلی با کیفیت بالا در عین زیبایی به گامی نو سر بزنید.

 

  1. فضاهای ذخیره سازی

یک دکوراسیون هر چقدر هم که زیبا باشد تا زمانی که منظم و مرتب نباشد به چشم نمی آید. شلوغ شدن فضا هم به همین ترتیب مانع از جلوه داشتن دکوراسیون شما خواهد شد بنابراین بسیار مهم است که اتاق را با مبلمان زیاد پر نکنید.

  1. اکسسوری ها

اکسسوری ها مانند روح یک دکوراسیون هستند. آن ها احساس و گرما را انتقال می دهند و زیبایی خانه شما را چند برابر می کنند. می توانید از چند گلدان کنار میز تلویزیون، یک تابلو هنری زیبا بالای میز کنسول یا چند قاب عکس در کتابخانه خود استفاده نمایید تا به وسایل زیبایی که بری خانه خود خریده اید نمای زیباتری ببخشید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋