raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

نکات طلایی برای مرتب کردن آپارتمان کوچک

برای داشتن یک خانه زیبا نیاز به متراژ زیاد، تعداد زیادی اتاق و غیره ندارید. با کمی خلاقیت، چند نکته و ترفند و سپس مرتب سازی می توانید آپارتمان کوچک خود را تغییر دهید.

 

بهینه سازی تمام خانه

قفسه های دیوار

متراژ خانه شما تنها 50 متر است؟ مشکلی نیست!  با استفاده از قفسه ها و شلف های دیواری می توانید فضا های ذخیره سازی ایجاد کنید. به این صورت شما فضای کافی برای قرار دادن انواع قاب عکس، دکوری ها، کتاب ها و … دارید بدون اینکه حتی یک متر از فضای خانه شما اشغال شده باشد. این شلف ها و قفسه ها را می توان حتی در فضا های باریک مثل راهرو ها یا فضا های بلا استفاده مثل بالای میز تحریر نیز نصب نمود.

مبلمان چند منظوره

یک مبل تخت خواب شو، یک میز که می تواند در دل خود صندلی ای را جای دهد یا حتی یک تخت خواب دو نفره که زیر آن دارای باکس یا کشو است و می توانید آن را از گامی نو تهیه نمایید، می توانند با استفاده چندگانه به افزایش فضای محیط خانه شما کمک کنند. حتی از برخی از عناصر بدون تغییر ماهیت می توان استفاده متنوعی داشت. برای مثال از یک میز آرایش یا میز ناهار خوری برای مطالعه نیز استفاده کرد.

انواع ارگانایزر ها

با استفاده از نظم دهنده ها یا ارگانایزر ها می توانید به درستی فضا های ذخیره سازی ای که در اختیار دارید را مدیریت نمایید و به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنید. برای مثال از جعبه ها برای داخل کمد ها و طبقات برای دسترسی و نظم بیشتر و یا سبد هایی در زیر تخت برای قرار دادن وسایلی مثل ملحفه ها و رختخواب های مهمان استفاده نمایید.

از تقسیم کننده های کشو برای میز تحریر و کشو های آشپزخانه نیز باعث می شود تا وسایلتان را مرتب تر نگه دارید و از فضای محدودی که در اختیار دارید، نهایت استفاده را ببرید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋