raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

کاربرد های میز کنسول در خانه های ما

 

میز کنسول ها یکی از لوازم منزل هستند که علاوه بر این که از خود آنها برای زیباتر کردن دکوراسیون می توان استفاده کرد همچنین با استفاده از فضایی که هم بر روی آن ها و هم در دیوار بالای آن ها فراهم می شود می توان به بهتر و زیبا تر کردن دکوراسیون کمک نمود.

میز کنسول ها در سبک ها و مدل های متنوعی موجود هستند و تنها به سبک های پر تجمل تر مثل کلاسیک و نئو کلاسیک خلاصه نمی شود. شما می تواند در هر سبک دکوراسیون حتی مدرن و مینیمال نیز از این مبلمان بهترین استفاده ممکن را ببرید.
 

 

راه های زیادی برای دکور کردن این میز ها وجود دارد که باز هم جدا از علاقه و سلیقه در مرحله اول باید به سبک دکوراسیون و نیز سبک خود میز توجه نمایید و اکسسوری ها را نیز در همان سبک انتخاب نمایید. برای مثال می توانید از یک آینه یا تابلو بالای میز کنسول برای هرچه زیباتر شدن آن بهره ببرید تا علاوه بر زیبایی نور را نیز به محیط اضافه نمایید. در این صورت از آینه های ساده تر برای سبک های مینیمال و ساده و از آینه های پر زرق و برق و حاشیه دار برای سبک های کلاسیک تر می توان استفاده نمود. برای روی میز نیز به همین ترتیب از انواع گلدان ها و آباژور ها می توان استفاده کرد.

علاوه بر زیبایی که میز کنسول ها برای دکوراسیون خانه ما به ارمغان می آورند، به واسطه ی فضای ذخیره سازی که در اختیار ما قرار می دهند نیز، به خصوص در خانه های کوچک و کم جای امروزی بسیار پر استفاده و کاربردی هستند. برای خرید انواع میز کنسول های زیبا شیک پیشنهاد می کنیم به سایت گامی نو سر بزنید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد میکنیم که این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

می خواهم دراور بخرم باید به چیزهایی توجه کنم؟

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋