raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

جایگاه شلف دیواری در دکوراسیون امروزی

در چند سال اخیر استفاده از شلف دیواری در قسمت های مختلف خانه ها بسیار رواج پیدا کرده است و تقریبا به عنوان پایه ثابت های دکوراسیون تبدیل شده اند.

 

یکی از دلایل محبوب شدن شلف های دیواری تنوع در استفاده از آنها است. برای آن ها نقش خاصی تعریف نشده است که برای مثال تنها برای قرار دادن کتاب ها در اتاق خواب یا در آشپزخانه برای قرار دادن ادویه بکار گفته شود. می تواند در هر مکانی آن ها را نصب کرده و بر اساس نیاز خود به عنوان یک قفسه کتاب، یک طاقچه برای دکوری ها و یا … استفاده نمایید. شما می توانید انواع شلف را از گامی نو تهیه نمایید.

از موارد دیگری که افراد را به استفاده از شلف ها ترغیب می کند، استفاده از فضای مرده دیوار ها به بهترین نحو ممکن است. با کوچک شدن خانه ها این موضوع اهمیت ویژه ای پیدا کرده است که از فضایی که در اختیار داریم به گونه ای استفاده کنیم تا کمبود آن برای ما مانعی ایجاد نکند. شلف ها در این راستا با فراهم آوردن یک فضای ذخیره سازی اضافی کمک کننده بوده اند.

راحتی در نصب و استفاده هم در رواج این مبلمان پرکاربرد بی تاثیر نبوده است. ما در استفاده از شلف ها آزاد هستیم و می توانیم در هر نقطه ای آن را بگنجانیم. به راحتی با چند پیچ به دیوار وصل می شوند و میتوانند وزن قابل توجهی را تحمل کنند و فضای خاصی برای نصب آن ها نیازی نیست.

اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد میکنیم که این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

می خواهم دراور بخرم باید به چیزهایی توجه کنم؟

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋