raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

تاثیر میز های عسلی یا کنار مبلی بر دکوراسیون

یک میز عسلی یا کنار مبلی کوچک می تواند تاثیر زیادی بر راحتی هنگام پذیرایی و همچنین دکوراسیون خانه داشته باشد. 

میز های عسلی های کلاسیک می توانند به هر اتاقی ظاهری جذاب تر و با احساس تر ببخشند. در حالی که میز های کنار مبلی به سبک مدرن با طرح های پیچیده می توانند به هماهنگ کردن دکورهای مدرن خانه به یکدیگر بیشتر کمک کنند. میزهای تودرتو نیز  فضای زیادی برای پذیرایی ارائه می دهند و در صورت عدم نیاز به راحتی می توان آنها را جمع کرد و در گوشه ای قرار داد. 

 

با استفاده از میزهای کنار مبلی فضا را بیشتر کنید

اگر می‌خواهید بیشترین استفاده را از فضای خود ببرید، میز کنار مبلی می‌تواند نقشی مضاعف به عنوان مبلمان ذخیره‌سازی و همچنین تزئینی داشته باشد. 

میزهای عسلی با فضای ذخیره سازی، راه بسیار خوبی برای سازماندهی وسایل اضافی اتاق نشیمن یا مکانی برای ظروف سرو و پذیرایی در کنار مبل ها هستند. میزهای تودرتو به شما این امکان را می دهند که به سرعت آن ها  را به دلخواه تنظیم کنید. یک میز کنار مبلی اضافی را بیرون بیاورید تا برای پذیرایی از آن استفاده نمایید و پس از رفتن مهمان ها به سرعت به جای خود برگردانید.

انتخاب میز عسلی

در مجموعه گامی نو، میزهای کنار مبلی یا ست میزهای عسلی زیادی را خواهید یافت که مطابق با سلیقه شما و مطابق با دکوراسیون منزل شما باشد. ما مدل‌هایی را در طیف گسترده‌ای از مدل و رنگ ارائه می‌دهیمو همچنین مجموعه ای از اندازه ها و شکل های مختلف که کاملاً متناسب با هر گوشه خانه شما باشد.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋