raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

ترفند های تغییر دکوراسیون در سال 1402

همیشه سال نو با تغییر و تحول همراه بوده است. یکی از دغدغه های نزدیک سال جدید خانه تکانی و ایجاد تغییرات در خانه است که ذهن ما را به خود مشغول می کند. چه بخواهید برای سال جدید کل خانه را بازسازی کنید و چه تنها با چند ترفند ساده به دنبال نظم بخشیدن به خانه باشید، ما در این مقاله همراه شما هستیم تا به شما در این زمینه کمک کنیم. 

نظم برقرار کنید

سازماندهی وسایل و کمک به نظم دهی آن ها ساده ترین راه برای ایجاد تغییر و تحول در خانه است. هیچ خانه ای با بهترین وسایل و تزئینات زیبا به نظر نمی رسد مگر اینکه منظم و مرتب باشد. همه ما وسایلی داریم که مدت ها است از آن ها استفاده نمی کنیم. چرا با دور ریختن آن ها شروع نکنیم؟ 

در مرحله دوم یکی از پر استفاده ترین مناطق خانه، ورودی ها هستند که همواره در معرض اولین ورود به خانه هستند. راه حل کاهش شلوغی و نامنظمی این قسمت از خانه خرید جاکفشی است که بسیار کاربردی بوده و میتواند نسبت به مدل و سایز؛ کفش ها، کیف ها، کلید ها و حتی  لباس هایتان را در خود جای دهد.

استفاده از رنگ های شاد

یک راه ساده برای ایجاد یک تحول اساسی اضافه کردن کمی رنگ به محیط است. اگر می خواهید این کار را در مقدار کم انجام دهید به سراغ کوسن ها و روبالشتی ها بروید و اگر هم می خواهید جسورانه تر عمل کنید، کاغذ دیواری، فرش یا پرده گزینه های مناسبی برای مانور دادن هستند.

گیاهان سبز

با آمدن بهار طبیعت جان دوباره میگیرد، سهیم کردن خانه از این تغییر و تحولات بهاری می تواند روحیه افراد خانواده را بالا ببرد. می توانید چند گلدان را در قسمت های مختلف خانه حتی روی جاکفشی یا میز جلو مبلی قرار دهید تا با هر بار چرخاندن سر تان نگاهتان به آنها بیفتد.

ملافه ها را ترکیب کنید

اتاق خواب یکی از منطقی است که کمتر در مورد تغییر آن فکر میکنیم و به نظر می رسد کار زیادی نمی شود درد آن انجام داد اما تخت خواب که عنصر کلیدی در این فضا است بهترین نقطه برای شروع تحول می باشد. بعد از خرید تخت خود از گامی نو نوبت آن رسیده است که روی آن را با ملافه های زیبا بپوشانید. استفاده از ملافه های جدید همیشه به ما حس خوبی می دهد برای این که در سال جدید به اتاق خواب خود طراوت ببخشید، ملافه های طرح دار و ساده را با هم ترکیب و ست کنید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود پیشنهاد میکنیم که این مقاله را نیز مطالعه فرمایید:

راهنمای خرید میز آرایش

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋