raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

در خرید دراور باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

دراور یکی از مهمترین اجزای سرویس خواب است که نقش پر رنگی را در اتاق ما ایفا می کند. بخش زیادی از وسایل شخصی ما را لباس هایمان تشکیل می دهد که برای نظم دادن به آن ها به وسایلی مانند کمد ها و دراور ها احتیاج پیدا می کنیم.

همانطور که اشاره کردیم دراور ها از جمله وسایل مهم هستند پس باید در انتخاب آنها دقت بالایی داشته باشیم زیرا اگر بدون در نظر گرفتن احتیاجات مان اقدام به خرید نماییم پس مدتی متوجه خواهیم شد که اصلا کارایی که انتظارش را داشتیم نصیب مان نشده است و علاوه بر این هزینه زیادی را بابت آن پرداخت کرده ایم که بدون نتیجه بوده است

 

اولین نکته که باید در خرید دراور به آن توجه کنیم، میزان احتیاج شما است. اگر تعداد زیادی لباس دارید که لازم است آن ها را سازماندهی کنید بهتر است، دراور هایی با کشو های زیاد انتخاب نمایید. اگر به صورت مشترک از یک دراور استفاده می نمایید نیز به همین ترتیب باید در نظر داشته باشید که هر فرد به چه تعداد کشو نیاز دارد

اگر لباس هایتان بیشتر از اینکه تا کردنی باشند آویزان کردنی هستند می توانید از کمد هایی که دارای کشو هستند استفاده کنید. به این ترتیب فضای مناسبی برای هر دو گروه لباس هایتان فراهم نموده اید و می توانید بدون اینکه به آنها آسیبی وارد شود به نظم دهی شان بپردازید.

پس از اینکه مشخص شد به چه میزان کشو برای در اورتان احتیاج دارید، باید به این نکته دقت کنید که فضای مد نظر شما که قرار است دراور را در آن قرار دهید، چه ابعادی دارد. اگر فضای کافی برای این کار در اختیارتان است، می توانید به جای دراور هایی که به صورت عمودی و کشو های روی هم طراحی شده اند، از کنسول دراور ها استفاده نمایید که زیبا تر هستند و کشو ها در ستون های دوتایی یا سه تایی کنار هم قرار دارند. نمونه این دراور ها و کنسول دراور ها را می توانید در سایت گامی نو ملاحظه نمایید. 

دراور های عمودی برای مکان هایی که کم جا هستند و فضای زیادی ندارند مناسب هستند زیرا می توانید از فضای عمودی بالای دراور ها استفاده بهینه تری نمایید.

نکته دیگری که بسیار اهمیت دارد جنس دراور و متریال به کار رفته در آن است که مستقیما در کیفیت محصول تاثیر گذار است. اگر هزینه کافی برای خرید دراور های چوبی ساخته شده از چوب های راش، گردو یا غیره را دارید، در خرید شان درنگ نکنید. اما گزینه های معقول تر با کیفیت مناسب نیز وجود دارد. برای مثال دراور های ساخته شده از ام دی اف با کیفیت که می توانند تا سال ها برای شما به بهترین شکل کار کنند. پس از آن باید به مواردی مثل پایه ها و ریل های کشو توجه کنید که دارای کیفیت مطلوبی باشند و در اثر مصرف مداوم خراب نشوند.

در ادامه این نکته باید به آب و هوای منطقه زندگیتان نیز توجه نمایید. برای مثال دراور های چوبی در مناطق مرطوب شمال یا جنوب کشور عمر کمتری خواهند داشت.

منبع مقاله

 

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋