raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

چیزهایی در کمدتان که وقتش هست از شر آنها خلاص شوید

شان با زور داخل کمد باعث وارد شدن آسیب به آنها می شود. حال وقتش است به اطراف کمد خود نگاهی بیندازید و از شر وسایلی که دیگر نیازی ندارید خلاص شوید .

لباس های قدیمی

بسیاری از لباس هایی که زمانی خریده ایم به نحوی دیگر قابل استفاده نیستند، کاپشنی که چند سال پیش خریدیم و از مد افتاده است و دیگر به سراغ آن نمی رویم حتی اگر خیلی دوستش داشتیم زمانش رسیده که با آن خداحافظی کنیم.

لباس مجلسی

خلاص شدن از شر لباس های مجلسی خیلی سخته چون پول زیادی بابت آن پرداخت کرده اید اما باور کنید هر گز دوباره آن را نخواهید پوشید پس بهتر است آن را رها کنید. در گامی نو می توانید کمد هایی سفارش دهید که برای لباس های مجلسی شما نیز ارتفاع مناسبی داشته باشند.

هدیه های دوست نداشتنی

مادر ها یا دوستانمان معمولا عادت دارند برای ما لباس هایی می خرند که هرگز نمی پوشیم. این وسایل در کمد شما فضای ارزشمندی را اشغال می کنند ولی نمی توانید از آن ها را بیخیال شوید چون حس میکنید که ممکن است آن ها را ناراحت کنید. باور کنید که آن ها اصلا به خاطر ندارند همچین هدیه ای برای شما خریده اند بدون نگرانی و عذاب وجدان از آن ها دل بکنید.

لباس های حراجی

ممکن است در یک حراجی گول تبلیغات را خورده باشید و لباس های بخرید که به نظرتان قیمت مناسبی داشته اند اما هیچ وقت دوباره به سراغشان نرفته اید این لباس ها را می توانید به افرادی که آن را دوستش دارند یا به نیازمندان ببخشید.

کفش های مجلسی

همه ما کفش های فوق العاده جذابی را داریم که با لباس های مجلسی ما بسیار زیبا به نظر میرسند اما تنها دو قدم بعد پای ما را اذیت می کنند و به سراغ کفش های راحت تری میرویم. از شر این کفش ها خلاص شوید باور کنید که پاهایتان از شما تشکر می کنند.

لباس های کثیف

ممکن است چند دست لباس داشته باشید که برای زمان خانه تکانی یا باغبانی نگه داشته باشید. اما به یاد داشته باشید که هرگز در چنین موقعیت هایی بیش از یک لباس را نمی توانید همزمان استفاده نمایید چند تایی از آن ها را دور بیندازید.

منبع مقاله

 

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋