raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

6 راه هوشمندانه برای افزایش فضای ذخیره سازی در اتاق خواب ها

اگر اتاق خواب کوچکی دارید و تا جای ممکن آن را شلوغ کرده اید، احتمالاً زمان آن رسیده که در مورد راه حل های صرفه جویی در فضا تجدید نظر کنید. در این مقاله چند راه هوشمندانه برای به دست آوردن فضای بیشتری در اتاق خواب به شما ارائه خواهیم داد

از شلف ها استفاده نمایید

اگر اهل کتاب‌ خواندن هستید یا فقط  اشیاء دکوری ای دارید که می‌خواهید به نمایش بگذارید، شلف ها بهترین دوست های شما هستند. استفاده از فضای دیواری به صرفه جویی در فضا برای نگهداری مبلمان ارزشمند تر مانند کمد و میز پاتختی کمک می کند. 

 

پاف های پایین تخت

قرار دادن یک صندوق پاف در پایین تخت یکی از راه های کلاسیک برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی در فضای خواب شما است. این ایده هم فضای برای نشستن برای شما فراهم میکند و هم فضای برای قرار دادن کفش ها، کیف ها یا سایر لوازم برای شما ایجاد می کنند.

دراور های توکار

چه راهی بهتر از استفاده ی فضای ذخیره سازی تو برای به حداکثر رساندن فضای موجود؟ اگر امکان نصب کمد دیواری با عرض مناسب را دارید، برای به حداکثر رساندن فضای کف اتاق یک دراور توکار در آن تعبیه نمایید این گونه به خلوت تر نمودن فضا هم کمک خواهید کرد تا فضای خواب شما مکانی برای استراحت و آرامش باشد .

فضای زیر تخت

این ایده به سادگی یکی از هوشمندانه ترین راه ها برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی به اتاق خواب شما است. شما می توانید یک تخت خواب با فضای باکس یا کشو در زیرش از گامی نو خریداری کنید یا از باکس های ذخیره سازی مجزا برای زیر تخت استفاده نمایید.

کمد خود را مرتب کنید

وقت گذاشتن برای نگهداری درست لباس هایی که در حال حاضر در کمد خود دارید می تواند فضای ذخیره سازی بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. اما می توانید از روش هایی مثل جمع کردن لباس های فصول گذشته نیز استفاده کنید تا فضای کمد شما آزاد شود.

فضای بلا استفاده را در کمد خود پیدا کنید

کمد شما چقدر خوب سازماندهی شده است؟ آیا از هر سانتی متر از فضای ذخیره سازی آن استفاده کرده اید؟ از چوب لباسی ها، آویز های روی در، ارگانایزر ها و سایر ابزار برای استفاده هر چه بیشتر از کمد بهره ببرید.

منبع مقاله

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋