raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

10 ایده های ارزان و راحت برای تغییر دکوراسیون خانه

ترفند های ساده و ارزان میتوانند دکوراسیون خانه شما را به سرعت تغییر دهد. برای اثبات این نکته ما، 10 ایده طراحی مقرون به صرفه و راحت را گردآوری کردیم که فوراً مکان شما را به روز می‌کند. 

1 : هنر

یک تابلو نقاشی یا چاپی بزرگ با رنگ های متنوع می تواند دیوار اتاق نشیمن شما را در عرض چند ثانیه از این روبه آن رو کند.

2 : دیوار خاص

یک دیوار خالی را به نقطه کانونی اتاق نشیمن خود تبدیل کنید. استفاده از رنگ های تند با استفاده از کاغذ دیواری طرح دار میتواند جلوه منحصر به فردی به خانه شما ببخشد.

3 : کتابخانه

یک قفسه کتاب را روی دیوار اتاق خود نصب کنید یا از مدل های ایستاده استفاده نمایید تا فضای ذخیره سازی عمودی ایجاد کنید که به خصوص در خانه های کوچکتر بسیار به درد می خورد. نمونه های زیبای این محصولات را می توانید در سایت گامی نو مشاهده نمایید.

 

4 : دیوار نمایشی

عکس‌های مورد علاقه‌تان از خود و خانواده تان را در خطوط صاف و تمیز روی دیوار بچسبانید  تا یک دیوار باریک را به یک فضای مناسب برای نمایش خاطرات تان تبدیل کرده باشید.

5 : کافی بار 

یک میز کنسول و یا یک کافی بار خریداری کنید و از آن برای قرار دادن انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها استفاده نمایید می توانید از مدل های چرخ دار نیز برای سرو آن ها برای مهمانان نیز بهره ببرید.

6 : کتاب های رنگی

اگر از یک کتابخانه در چیدمان منزلتان استفاده نموده اید، کتاب‌هایتان را بر اساس رنگ سازماندهی کنید و بگذارید قفسه کتابتان به نقطه مرکزی اتاق نشیمن تبدیل شود.

7 : جادو با آینه

یک آینه بزرگ، راهی سریع و آسان برای وارد کردن زیبایی به اتاق نشیمن شما بدون صرف هزینه زیاد است. که هم آن را روشن تر میکند و هم به بزرگ تر دیده شدنش کمک می کند.

8 : فرش های چند رنگ

فرش ها شخصیت خانه را مشخص می کنند استفاده از یک فرش با رنگ های شاد و زنده، می تواند، به عنوان نقطه شروع برای انتخاب پالت رنگ اتاق نشیمن شما باشد.

9 : شلف ها

یک شلف با قرارگیری در یک نقطه استراتژیک می تواند یک دیوار بی مصرف را سریعا را به فضای ذخیره‌سازی تبدیل می‌کند.

10 : گرافیک 

اشکال و خطوط هندسی جسورانه، مانند فرش سیاه و سفید و آثار هنری می توانند تاثیر زیادی در فضای خنثی اتاق خواب شما داشته باشند.

منبع

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋