raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

نکات مهم در خرید اینترنتی وسایل منزل

آیا تا به حال برای تان پیش آمده است که در حال گشت و گذار در دنیای مجازی وسیله ای را پیدا کرده اید که عاشق آن هستید، اما خیلی ترسیده اید که خرید انجام دهید؟ خرید اینترنتی وسایل بزرگ خانه نظیر مبلمان کاملاً متفاوت تر از خرید آن ها در فروشگاه است.

امروز هفت نکته را در مورد نحوه خرید آنلاین وسایل بزرگ خانه به صورتی که پس از خرید پشیمانی نداشته باشید را با هم بررسی میکنیم :

آدرس سایت اینترنتی

در کنار آدرس اینترنتی سایت مورد نظرتان دنبال علامت قفل بگردید. این علامت به معنی آن است که اطلاعات ارسالی و دریافتی بین رایانه شما یا تلفن همراه تان و سایت مقصد رمز گذاری می شود به این ترتیب کسی نمی تواند به آن ها دسترسی داشته باشد. اطلاعات مهمی نظیر اطلاعات کارت بانکی و شماره حساب شما و رمز های تان بسیار محرمانه است و دسترسی به آن ها، زمینه های کلاه برداری را فراهم می کند. اگر سایت مورد نظرتان این علامت را ندارد به هیچ عنوان از آن خرید نکنید. برای مثال سایت گامی نو یک از فروشگاه های آنلاین معتبر است.

 

اشتباهات دستوری، املایی

به مطالب قرار گرفته شده در سایت دقت نمایید و در هنگام مطالعه متون به دنبال اشتباهات گرامری یا املایی بگردید بسیاری از سایت های کلاه برداری سایت هایی فیک هستند که به صورت رباتی نوشته شده اند و از این رو چنین اشتباهاتی دارند. همچنین صفحه درباره ما آن فروشگاه را مطالعه نمایید تا با جزییات ساختاری آن بیشتر آشنا شوید.

راه های ارتباطی

روی صفحه تماس با ما یا قسمت پایین سایت را بررسی کنید تا در آن آدرس محل یا محل های فعالیت نوشته شده باشد. همچنین شماره تلفن های درج شده را با این آدرس مطابقت دهید (هر شهر کد تلفنی همراه و ثابت و نیز پیش شماره مختص به خود را دارد) در صورت هر گونه عدم هماهنگی محتاط تر عمل کنید. یک سایت خوب باید راه های ارتباطی متعدد نظیر یک آدرس برای بازید، تلفن ثابت، تلفن همراه و شبکه های اجتماعی داشته باشد.

شبکه های مجازی

اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و سایر شبکه های اجتماعی آن فروشگاه را چک کنید تا ببینید که فعالیتش چگونه است، در چه بازه های زمانی پست گذاشته است، تعداد فالوور ها و تعامل آن ها نظیر لایک ها و کامنت ها چگونه است، آیا اجازه کامنت دادن باز است (حساب هایی اجازه کامنت گذاشتن را نمی دهند که معمولا مشتریان ناراضی زیادی دارند) و نیز زمان بگذارید و کامنت ها را بررسی کنید تا ببینید افراد نظرات واقعی یا فیک داده اند.

نماد اعتماد الکترونیک

نماد اعتماد الکترونیک یک سایت نشان می دهد که آن سایت و صاحب یا مدیر کسب و کار توسط مراجع قانونی بررسی و تایید صلاحیت شده اند و همچنین با کلیک روی این نماد می توانید اطلاعات صاحب کسب و کار، اعتبار و مدت زمان فعالیت را مشاهده کنید.

نظرات مشتریان

زمانی که از امنیت یک فروشگاه مطمئن شدید، حال نوبت به خود محصول که نظر شما را جلب کرده بود می رسد. باید مطمئن شوید کالایی مد نظرتان بهتر این است یا خیر. در صورت امکان نظرات مشتریان را راجع به آن محصول مطالعه کنید تنها به تعداد ستاره هایی که داده شده است متکی نباشد و نظرات را به طور کامل بخوانید سپس ببینید که نظرات توسط پشتیبان ها و کارشناسان پاسخ داده شده است یا خیر.

اطلاعات و مشخصات

یکی دیگر از نکات ضروری برای خرید وسایل منزل مخصوصا وسایل بزرگی نظیر کمد و تخت خواب این است که اندازه‌ های محصولات کاملا و با جزییات و حتی تصویر شرح داده شده باشد. مطمئنا شما نمی خواهید وقتی محصولات را تحویل می گیرید متوجه شوید که بزرگتر/کوچکتر از آنچه انتظار داشته اید به نظر می ‌رسد.

منبع این مقاله

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋