raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

ایده هایی برای چیدمان اتاق خواب

یافتن ایده های چیدمان اتاق خواب مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد زیرا تعداد بی نهایت راه برای چیدمان اتاق خواب بسته به اندازه، شکل و عملکرد خاص اتاق وجود دارد. چه به دنبال ایجاد یک اتاق خواب بزرگ و مجلل باشید و چه ایده هایی برای اتاق خواب کوچک ، بهترین مکان برای شروع در مورد نحوه طراحی اتاق خواب به گفته کارشناسان، ایجاد یک نقشه است.

با تخت شروع کنید

هنگام طراحی چیدمان اتاق خواب، مهمترین تصمیمی که باید گرفته شود این است که تخت را در کجا قرار دهید. تخت خواب به عنوان بزرگترین قطعه مبلمان در اتاق، تأثیر زیادی بر عملکرد، ظاهر و احساس فضا دارد. هنگام طراحی اتاق خواب، تخت همیشه اول است و شما اطراف آن را طراحی می کنید. معمولی‌ ترین چیدمان اتاق خواب این است که وقتی وارد اتاق می ‌شوید، تخت رو به شما باشد.

از مناظر زیبا نهایت استفاده را ببرید

هیچ چیز مانند بیدار شدن با یک منظره زیبا نیست که شما را در یک چارچوب ذهنی خوب برای بقیه روز قرار دهد، بنابراین اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک اتاق خواب با مناظر زیبا دارید، حتماً تخت را به گونه ای قرار دهید که وقتی بیدار می شوید چشمتان به منظره بیرون بیافتد. بهتر است این چنین پنجره ها را با پرده نپوشانید و اجازه دهید نور و زیبایی به داخل راه پیدا کند.

 

یک قسمت نشیمن ایجاد کنید

اگر اتاق خواب بزرگی دارید یا به دنبال ایده های اتاق خواب اصلی هستید، پس چرا به ایجاد یک محل نشیمن آرامش بخش فکر نکنید؟

داشتن یک قسمت نشیمن اضافی در کنار اتاق نشیمن، مکانی اضافی برای فرار از مشغله ها در پایان روز فراهم می کند، به خصوص وقتی که می خواهید زمان آرامی را به دور از شلوغی خانه اصلی سپری کنید. اگر قسمت نشیمن اضافه می‌ کنید، حد الامکان آن را در نزدیکی پنجره قرار دهید تا از مناظر لذت ببرید.

منبع مقاله

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋