raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

3 چیدمان اتاق خواب مورد تایید طراحان که هرگز شکست نمی خورند

در حالی که ما تمایل داریم بقیه خانه خود را با وسواس دکوراسیون کنیم، اتاق خواب‌ها اغلب نادیده گرفته می ‌شوند، شاید به این دلیل که خصوصی‌ تر هستند، و کمتر توسط مهمان‌ دیده می‌ شوند، به این دلیل که عمده فعالیتی که در آنها انجام می شود خواب است. این مقاله را نیز مطالعه نمایید.

این یک واقعیت شناخته شده است که چیدمان اتاق خواب شما می تواند به بهبود خلق و خو و حتی چرخه خواب شما کمک کند. بنابراین دلیلی وجود ندارد که از بهینه سازی این فضا مانند فضای دیگری که در خانه خود دارید اجتناب کنید.

سوئیت اصلی

اصطلاح "سوئیت اصلی" اکنون به طور گسترده برای توصیف بزرگترین اتاق خواب خانه با حمام اختصاصی استفاده می شود، زیرا هدف فضا را بهتر منعکس می کند. اگر اتاقی با پلان بزرگ دارید، می توانید یک نیم ست مبل و میز کنار مبلی نیز در این اتاق قرار دهید و آن را برای تماشای برنامه مورد علاقه یا مطالعه بهینه نمایید.

 

اتاق متصل به بیرون

این اتاق ها معمولا دو یا سه دیوار آن ها با در پوشیده شده است. که منظره ای را از طریق در ها و پنجره ها به نمایش می گذارد. در این نوع اتاق ها میتوان یک نیم ست مبل در فضای بیرونی بسته به اندازه آن قسمت قرار دهیم تا عصر ها و صبح ها با نشستن در آن و نوشیدن یک فنجان چای به آرامش برسید.

اتاق خواب بچه ها

در اتاق خواب بچه ها معمولا وسایلی از قبلی تخت، کمد و میز تحریر قرار میگیرد که اگر فضای کافی داشته باشیم می توانیم تخت خواب های آن ها را در فواصلی از هم دیگر قرار دهیم. اگر هم این امکان وجود ندارد از انواع طراحی های تخت خواب دو طبقه می توان بهره برد.

منبع این مقاله

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋