raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

چگونه یک میز جلو مبلی مناسب انتخاب نماییم؟

میزهای قهوه خوری عملکردهای بسیار زیادی دارند و در سبک ها، شکل ها و جنس های بسیار زیادی وجود دارند که به راحتی موجب سردرگمی در انتخاب می شوند. ما اینجا هستیم تا با این دستورالعمل های ساده به شما برای یافتن میز جلو مبلی مناسب کمک کنیم.

 

میزهای قهوه خوری عملکردهای بسیار زیادی دارند و در سبک ها، شکل ها و جنس های بسیار زیادی وجود دارند که به راحتی موجب سردرگمی در انتخاب می شوند. ما اینجا هستیم تا با این دستورالعمل های ساده به شما برای یافتن میز جلو مبلی مناسب کمک کنیم. برای سفارش انواع میز های جلو مبلی سایت گامی نو انتخاب فوقالعاده ای خواهد بود.

قبل از هر کاری

بهتر است میز جلو مبلی را بعد از خرید همراه مهم آن، یعنی مبل یا صندلی راحتی بخرید. این دلیل که ارتفاع، عمق و عرض ایده آل میز به تعداد، ارتفاع و عرض مبل ها و صندلی ها بستگی دارد. هنگام اندازه گیری میز جلو مبلی این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

ارتفاع میز جلو مبلی

قبل از اینکه به عواملی مانند سبک و نوع فکر کنید، مهم است که ارتفاع میز جلو مبلی خود را در نظر بگیرید. میانگین ارتفاع میز قهوه خوری تقریباً 50 سانتی متر است، ابعاد مناسب برای میز جدید شما باید عمدتاً به ارتفاع مبل هایی که برای ست کردن با آن انتخاب می کنید بستگی داشته باشد.

به طور کلی، ارتفاع میز قهوه خوری شما باید بین 5 تا 10 سانتی متر از ارتفاع نشیمن مبل شما پایین تر باشد. این به حفظ دسترسی راحت برای مهمانان شما کمک می کند تا از روی صندلی خود به سطح میز برسند.

 

عرض میز جلو مبلی

عرض میز باید دو سوم طول مبل باشد. این به ایجاد یک هارمونی از مبل به میز و بالعکس بدون احساس ناقص کمک کند تا میز بیش از اندازه کوتاه گوچک یا بزرگ نباشد. انتخاب عرض یا طول مناسب فقط به دلیل احساس راحتی نیست. بلکه در مورد زیبایی طراحی نیز می باشد. هنگامی که تقارن فضا حفظ می شود، سبک منحصر به فرد میز و مبل قرار گرفته در کنار هم در یک اتاق نشیمن بیشتر جلوه می کند و به ایجاد ظاهری تمیز و شیک کمک می کند.

فاصله میز جلو مبلی

فضای کافی بین میز و سایر اطرافش وسایل خالی بگذارید تا بتوانید به راحتی در محیط بدون برخورد به میز حرکت کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، فضای بین میز و مبل مهم است. اما این بدان معنا نیست که فضای بین میز جلو مبلی و سایر وسایل مهم نیست. اطمینان از حداقل 80 سانتی متر فضا بین میز قهوه و کنسول تلویزیون یا سایر مبلمان، بهترین محیط ممکن را برای رفت و آمد ایجاد می کند.

 

عمق میز جلو مبلی

عمق میز جلو مبلی باید به اندازه ی باشد که بتوان موارد مورد نیاز برای صرف چای و قهوه و پذیرایی از میهمان ها را روی آن قرار داد.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋