raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

نکاتی که نباید در خرید کمد لباس به آنها بی توجه بود!

همه می دانیم که با خرید عجولانه وسایل چقدر امکان این که در بعدا دچار دردسر شویم، زیاد است. اما باید توجه بیشتری به خرید کمد داشته باشیم. خرید کمد لباس یک تلاش بسیار دشوار است زیرا شما چیزهایمهم تری بجز زیبایی ظاهری را باید در نظر بگیرید.

نکته 1: فضا را اندازه بگیرید

بسیاری از مردم این مرحله مهم را نادیده می گیرند. به شما نمی گوییم که این را در مورد خرید کمدهایی که به اندازه کافی کوچک هستند تا در اتاق شما قرار بگیرند صحبت نمی کنیم ، شما باید به خرید مبلمانی فکر کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا در اتاق شما متناسب به نظر برسد!

نکته 2: نیازهای ذخیره سازی خود را محاسبه کنید

اگر ندانید دقیقا چه مقدار فضای ذخیره سازی و در چه قالبی نیاز دارید، خرید کمد لباس می تواند مشکل باشد. وقتی نوبت به لباس می‌رسد، همیشه بیشتر خرید خواهید کرد، بنابراین باید اگر کمد لباس جاداری نداشته باشید با مشکل روبرو خواهید شد. شما بدون شک به کمدی بلند نیاز خواهید داشت که بتواند شلوار، پیراهن و لباس را در خود جای دهد. و برای لباس های تا شدنی نیز به تعداد زیادی کشو که می تواند به کمد لباس متصل باشد.

نکته 3: سبک مناسب را برای چیدمان بهتر انتخاب کنید

اگر یک  اتاق خواب زیبا دارید که حال و هوای مینیمالیستی دارد، قرار دادن یک کمد بزرگ با ظاهر تجملاتی در آن نا مناسب خواهد بود. بنابراین هنگام خرید کمد لباس، به این فکر کنید که آنها از نظر ظاهری طراحی گسترده تری داشته باشند.

منبع مقاله

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋