raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

اصول مهم در انتخاب تخت نوزاد

با توجه به این که کودکان بسیار بیشتر از افراد بالغ به خواب و استراحت احتیاج دارند، انتخاب تخت مناسب برای آن ها از اهمیت بالای برخوردار خواهد بود.

اولین نکته در خرید و انتخاب تخت خواب کودک، متریال به کار رفته در ساخت آن است که باید از بهترین های بازار، بدون بو، بدون حساسیت و بدون امکان ایجاد موریانه و حشرات باشد تا برای فرزند شما ایجاد حساسیت ننماید.

 

نکته بعدی مربوط طراحی و استایل تخت است که باید دارای یک مجموعه استانداد هایی باشد تا امنیت کودک را تهدید نکند برای مثال فاصله بین نرده های محافظ، نباید از سر و بدن کودک بیشتر باشد تا امکان به وجود آمدن این چنین حادثه هایی کاهش یابد. تخت باید فاقد، هرگونه زاویه تیزی باشد، که با برخورد سر کودک یا صورتش با آن به کودک صدمه بزند.

سرویس رخت خواب نیز نباید از الیاف مصنوعی باشد تا برای پوست ایجاد مشکلات آلرژیکی کند، بهتر است تشک مقداری از نرده ها را بپوشاند تا سر کودک به طور تصادفی با جایی برخورد نداشته باشد. بهتر است از الیافی مانند پنبه برای ملحفه ها استفاده کنید و به طور متناوب نسبت به شستشو آن ها اقدام نمایید مخصوصا در فصل گرما به دلیل تعریق بیشتر تا امکان انتقال آلودگی ها کم شود.

منبع مقاله

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋