raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

برای خرید رو تختی عروس به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از مواردی که هنگام خرید جهیزیه باید به آن توجه کنیم، انتخاب رو تختی مناسب است که بر روی جلوه اتاق خواب تاثیر زیادی دارد. قبل از خرید رو تحتی باید به مواردی مثل سایز تخت و استفاده ای که از آن خواهیم داشت، دقت کنیم. موارد دیگری نیز در انتخاب ما تاثیرگذار هستند مثل جنس، وزن، موارد ست، رنگ و طرح، قیمت و غیره

 

پیشنهاد می شود بیشتر از یک رو تختی برای سرویس خواب خود انتخاب کنید. یکی از این موارد را برای نمای زیبا و به قول معروف به عنوان دکور تهیه کنید چون معمولا این رو تختی ها ظاهر زیبایی دارند ولی برای مصرف روزانه مناسب نیستند یا پارچه های حساسی دارند که نمی توان مدام آن ها را شست، بعدی را به عنوان روتختی برای استفاده روزانه تهیه کنید که از پارچه هایی با الیاف طبیعی باشد و برای استفاده مداوم مناسب است.

پیشنهاد می شود از این نوع یک ست دیگر نیز برای تعویض و شستشو خریداری نمایید. می توانید برای فصول سرد و گرم نیز به همین ترتیب اقدام به خرید دو نوع رو تختی که یکی از آن ها نازک تر و مناسب تابستان و دیگری ضخیم تر و مناسب روز های سرد سال باشد، انتخاب و خریداری نمایید.

بهترین متریال برای روتختی الیافی از قبیل پنبه، بامبو، پلی استر، ابریشم و کتان هستند. برخی از شرکت ها برای بافت پارچه ها از ترکیب این الیاف استفاده می کنند که نتیجه ای مناسب برای انواع سلیقه ها و انتخاب ها داشته باشند.

لینک منبع این مقاله

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋