raoofi.reza

raoofi.reza

www.gaminodena.com

4 نکته مهم برای خرید کمد لباس

کمد های لباس جزء کاربردی ترین و مفید ترین محصولاتی هستند که در خانه های همه ما موجود است. فرقی نمی کند چند ساله باشید، خانم هستید یا آقا ، مجرد یا متاهل، همه تعداد زیادی لباس داریم که نیاز داریم آن ها را مرتب و منظم نگهداریم. در این زمان است که به کمد های لباس احتیاج پیدا می کنیم. از آنجایی که به اهمیت کمد لباس واقف هستیم، اشتباه در خرید می تواند باعث ضرر و زیان شود چون اگر مورد نیاز ما نباشد، مجبور به تعویض آن خواهیم شد. در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که در خرید کمد لباس می تواند برای شما مفید باشد.

نیاز سنجی کنید

قبل از این که به خرید و انتخاب مدل اقدام کنید، بررسی کنید که چه انتتظاراتی از کمد خود دارید.

  • دوست دارید طبقه داشته باشد یا خیر؟
  • اگر نیاز به طبقه هایی در کمد خود دارید تعداد آن ها باید چند تا باشد؟
  • دوست دارید کمدتان رگال برای آویزان نمودن لباس داشته باشد؟
  • حد اقل و حد اکثر ارتفاعی که برای آویزان نمودن لباس ها احتیاج دارد چه مقدار است؟
  • می خواهید در کمدتان کشو نیز تعبیه شده باشد؟
  • تنهایی از کمد استفاده می کنید یا باید آن را با یا افراد دیگری تقسیم کنید؟

تمام این موارد روی مسائلی مثل اندازه، حجم ، قیمت و فضای قرار گیری کمد تاثیر دارد. اگر در حال حاضر کمدی دارید که از آن ناراضی یا راضی هستید، نقاط ضعف و قدرت آن را مدنظر قرار دهید و در انتخاب های بعدی آن ها را لحاظ کنید.

 

اندازه گیری کنید

قبل از اینکه اقدام به خرید کمد کنید، فضایی که قرار است کمد را در آن قرار دهید را انتخاب کنید، اندازه های آن جا را بگیرید، سپی برای خرید اقدام کنیدو اینگونه دید روشنی از این که سایز درست برای مکان مدنظرتان چقدر است خواهید داشت. برای مثال اگر مساحت جایی که قرار است کمد قرار گیرد زیاد نیست، به فکر کمد هایی با ارتفاع بیشتر و یا بالعکس باشید. حتی شاید نیاز باشد به سفارش یک کمد خاص فکر کنید که در سایت گامی نو کاملا امکان پذیر می باشد.

در برخی موارد که اتاقتان فضای کافی دارد و مالک خانه می باشید می توانید به طراحی و نصب یک کمد دیواری فکر کنید. کمد های دیواری فضای فوقالعاده ای را برای نظم دهی به وسایل شما برای شما فراهم می کنند. آپشن های زیادی وجود دارد کی می توانید با بهره گیری از آن ها، می توانید بیشترین استفاده را از کمد و فضای اتاقتان ببرید. برای مثال درب های ریلی یا کشویی بدون این که هنگام باز و بسته نمودن درب کمد فضایی از اتاق اشغال کند کارشان را انجام می دهند.

 

هماهنگی با سایر لوازم 

برای اینکه در نتیجه خرید یک کمد، فضای اتاقتان دلنشین باشد و دکوراسیون هم خوان متناسبی با یکدیگر داشته باشد، سعی کنید شبکی که برای کمدتان در نظر می گیرید برای مثال با تخت خواب و دراورتان هم سو باشد. همچنین از لحاظ رنگ نیز این شباهت اجرا شده باشد. تمام این مسائل برای داشتن یک اتاق زیبا و در نتیجه منزلی زیبا تاثیر بسزایی خواهد داشت. باز هم یک راه حل ساده برای این که بتوانید کمدی ست با دیگر لوازمتان داشته باشید، خرید به صورت سفارشی است. ممکن است در این صورت هزینه ی یک خرید سفارشی شما را نگران کند. اما برخی از تولید کنندگان با حذف واسه ها اقدام به توزیع محصولات خود می کنند به این ترتیب قیمت ها بسیار مناسب و نتیجه کار رضایت کامل مشتری را در پی دارد. از جمله این دست تولید کنندگان می توان به مجموعه گامی نو اشاره نمود. اگر برای چینش و ست کردن اتاق خود دنبال ایده میگردید به این مقاله مراجعه نمایید.

 

جنس و متریال به کار رفته

کمد لباس جزء لوازمی است که سالهای سال قرار است از آن به تعداد دفعات خیلی زیادی استفاده کنید. پس متریال به کار رفته در ساخت کمد باید بهترین و باکیفیت ترین موارد ممکن باشند. درست است که استفاده از متریالی مثل چوب راش یا گردو به حد بسیار زیادی هزینه های شما را بالا می برند اما راه حل های مقرون به صرفه تری نیز وجود دارد که در کنار قیمت مناسب کیفیت قابل قبولی نیز برای شما به ارمغان می آورند. برای مثال کمد ها منسوجاتی که از ام دی اف ساخته می شوند کیفیات مناسب و قیمت مطلوبی دارند.تا سالها می توانند به خوبی برای شما کار کنند. متریال دیگری مثل لولا ها و یا ریل ها نیز تاثیر قابل توجهی در سلامت محصول شما ایفا می کنند پس در انتخاب و خرید به این نکات توجه نمایید.

raoofi.reza
raoofi.reza www.gaminodena.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋