رمز ارز دیجیتال

رمز ارز دیجیتال

توسط ۹ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

اخبار دنیای ورزش

مقدمه

از خود گذشتگی باورنکردنی مهدی طارمی برای پرسپولیس

حمید درخشان: طارمی ۳ روز غذا نخورد و از حال رفت!

حمید درخشان خاطره جالبی از مهدی طارمی ستاره پورتو و سابق پرسپولیس تعریف کرده است.

 

                                             مهدی طارمی با وجود اینکه پیشنهاد های زیادی از تیم های اروپایی دارد ، از بازیکنانی است که باشگاه پورتو هیچ نظری روی فروش او ندارد.

 

مهدی طارمی در پرسپولیس ستاره شد و حالا تبدیل به یکی از ستاره‌های فوتبال اروپا شده است. او البته روزهای سختی در جمع قرمزها داشت.

حمید درخشان سرمربی سابق قرمزها از این سختی‌ها می‌گوید و توضیح می‌دهد:

«در یکی از تمرینات پرسپولیس مهدی از حال رفت. پزشک تیم را فرستادم بالای سرش تا ببینم چه اتفاقی افتاده. مهدی به او گفت سه روز است غذا نخورده است. در آن زمان تیم مشکل مالی داشت. مهدی هم از شهرستان آمده بود و پول نداشت. مدیرعامل در زندان بود. آن زمان مشکلات زیادی داشتیم ولی در رسانه‌ها مطرح نمی‌کردیم.»

 

 

 

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس این هفته درصدی از قراردادهای خود را دریافت خواهند کرد.

پرسپولیس امشب در حالی مقابل آلومینیوم اراک صف آرایی می کند که طی دو هفته اخیر بازیکنان و کادر فنی اعتراض های زیادی به مدیریت باشگاه بابت دریافت نکردن قرارداد های خود داشته اند. بازیکنان استوری مشترک گذاشتند و یحیی گل محمدی و حتی حمید مطهری در نشست های خبری از باشگاه خواستند تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

همه این مسائل دست به دست هم داده جعفر سمیعی تمام توان خود را به کار بگیرد تا قبل از دربی حذفی بخشی از قرارداد بازیکنان و مربیان را بپردازد.

این پرداختی تا چهارشنبه شب در حساب بازیکنان خواهد نشست که شامل ۱۰ درصد از قراردادها و همین طور پاداش پیروزی ۵ بازی اخیر پرسپولیس خواهد بود.

لازم به ذکر است کادرفنی پرسپولیس درحالی به عملکرد مدیریت بابت پرداخت نکردن قراردادهای این فصل گله دارد که سمیعی به محض ورود تمام بدهی سال قبل را با مربیان و کادر بازیکنان تسویه کرد تا آن ها هیچ طلبی از قبل نداشته باشند. جعفر سمیعی این روزها در تلاش است باقی مطالبات سرخ ها را هم پرداخت کند تا در صورت جدایی، بدهی در زمان او باقی نماند

 

 

بوژیدار رادوشویچ ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس تا چند روز آینده به ایران برخواهد گشت..

                                             بوژیدار رادوشویچ

 

بوژیدار رادوشویچ که به خاطر اختلاف مالی با باشگاه پرسپولیس و مشکلش با ابراهیم شکوری معاون این باشگاه، قید ادامه همکاری با پرسپولیس را زده بود، بعد از اینکه یحیی گل‌محمدی با او تماس گرفت، نظرش را تغییر داد و قرار است به درخواست سرمربی پرسپولیس به ایران برگردد تا تیمش را در هفته‌های پایانی لیگ همراهی کند.

یحیی بعد از اینکه از دروازه‌بان کروات تیمش، اوکی گرفت، از باشگاه خواست تا برای رادو بلیت بازگشت به تهران را رزرو کنند تا این گلر مشکلی برای سفر به ایران نداشته باشد.

 

پرسپولیس

 

یحیی گل محمدی به کادر پزشکی پرسپولیس دستور داده است تا به هر شکلی شده عیسی آل کثیر ستاره مصدوم سرخ ها را حداقل برای ۱۰ یا ۱۵ دقیقه به دربی حذفی مقابل استقلال برسانند.

مهاجم مورد علاقه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، عیسی آل کثیر است که بازی با آلومینیوم اراک را به دلیل معصومیت همسترینگ از دست داد.

عیسی آل کثیر که در اولین دربی زندگی‌اش گل حساسی به استقلال تهران زد حالا با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. پس از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد پرسپولیس باید به مصاف استقلال تهران برود و عیسی آل کثیر هم می‌توانست در دومین شهرآورد زندگی‌اش باز خوش بدرخشد.

مصدومیت آل کثیر باعث می‌شود تعداد بازی‌های از دست داده اش در لیگ بیستم بیش از پیش شود. عیسی آل کثیر از بازی با تراکتور با انگشتان بانداژ شده به زمین می‌رفت و در این هفته نیز دچار مصدومیت شد تا با اعلام یحیی گل‌محمدی غایب بزرگ پرسپولیس مقابل آلومینیوم باشد.

پیش از این دیدار هفته بیست و ششم تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در شرایطی در ورزشگاه فولاد آره‌نا اهواز بدون گل مساوی به پایان رسید که شاید مهم‌ترین صحنه بازی، مربوط به مصدومیت عیسی آل‌کثیر می‌شد که در دقایق پایانی بازی رخ داد و باعث نگرانی کادر فنی پرسپولیس و هم‌چنین هواداران شد؛ چرا که خروج آل‌کثیر با برانکارد از زمین مسابقه باعث شد تا احتمالاتی درباره غیبت این مهاجم پرتلاش و جنوبی در ترکیب پرسپولیس برای بازی‌های بعدی مطرح شود.

 

در همین ارتباط شنیدیم یحیی گل محمدی که خیلی روی عیسی آل کثیر حساب باز کرده است به پزشکان تیمش دستور داده است به هر شکل ممکن این بازیکن را حداقل برای ۱۰ یا ۱۵ دقیقه از بازی دربی برسانند. سرمربی پرسپولیس معتقد است استقلالی ها با توجه به گلی که در دیدار برگشت لیگ برتر از عیسی آل کثیر خوردند از این مهاجم خوزستانی هراس دارند و حضورش ولو به عنوان بازیکن تعویضی می‌تواند مفید باشد.

البته رساندن عیسی آل کثیر با توجه به مصدومیت همسترینگ بسیار سخت و شاید به نوعی غیر ممکن به نظر برسد. زمانی که مشخص شد عیسی آل کثیر از ناحیه همسترینگ پا مصدوم شده، گفته شد او حداقل باید ۲ هفته دور از میادین فوتبال باشد. او تا قبل از بازی با آلومینیوم اراک هم قادر به شرکت در تمرینات گروهی نبود و حالا در فاصله ۵ روز مانده به دربی حذفی آیا عیسی آل کثیر مهیای بازی با استقلال می‌شود. سؤالی است که جواب آن را شاید فقط پزشکان پرسپولیس بدانند!

رمز ارز دیجیتال
رمز ارز دیجیتال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋