رمز ارز دیجیتال

رمز ارز دیجیتال

توسط ۹ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

اخبار جدید قانون گذاری

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های اربعین در ایلام

مقدمه

ایلام-استاندار ایلام از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های اربعین در ایلام طی سال جاری خبر داد.

 

استاندار ایلام خبر داد

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان ایلام اظهار داشت: مدیران در سر سفره نظام مسئولیت همه امور را بر عهده دارند نباید اجازه داد زمان عوض شدن دولت‌ها، مردم متضرر شوند، مدیر خوب باید بتواند در هر بازه زمانی از تمام توان دستگاه برای سودمندی مردم و ارائه خدمات نظام بهره گیرد.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با معاون رئیس جمهور گفت: با رایزنی انجام شده ۳۰۰ میلیارد تومان در بودجه امسال برای اعتبارات اربعین به استان اختصاص داده شده که بطور صددرصدی تخصیص می‌یابد.

استاندار ایلام اضافه کرد: در سال‌های قبل از اعتبارات مصوب شده به اربعین بخشی تخصیص نمی‌یافت اما امسال به طول کامل در بودجه دیده شده است.

وی با اشاره به سفر نوبخت رئیس برنامه و بودجه کشور به استان که یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مصوب شد و تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان آن محقق شده است، گفت: همچنین برای ۱۳پ روژه جهش تولید نیز ۶۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده بود که کارهای خوبی در بخش آب و خاک، زیرساخت، راه و شهرسازی و پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در دست پیگیری و اقدام است.

استاندار ایلام با بیان اینکه بزرگترین ضعف یک مدیر این است که نتواند اعتبارات حوزه خود را جذب کند، گفت: دستگاه‌های اجرایی تا پایان تیرماه فرصت دارند اعتبارات اسناد خزانه سال ۹۹ را جذب کنند با مدیرانی که کم کاری کنند برخورد می‌شود.

وی در پایان با اشاره توزیع اعتبارات بند ذ تبصره ۵ قانون بودجه ابراز داشت: این اعتبارات در روستاهای بالای ۲۰ خانوار توزیع می‌شود که شامل ۳۷۸ روستاها در ۱۲ شهرستان را شامل می‌شود.

رمز ارز دیجیتال
رمز ارز دیجیتال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋