Mrym Rhp

Mrym Rhp

عوارض واژینوپلاستی کدام است؟

تنگی واژن به وضعیتی اطلاق می‌شود که واژینا (لوله تناسلی داخلی زنان) به طور طبیعی کمتر از حالت عادی انبساط و انقباض می‌کند، به طوری که ممکن است باعث عدم راحتی و عدم توانایی در انجام فعالیت‌های جنسی شود. واژینو پلاستی یک نوع جراحی است که برای درمان تنگی واژن بسیار عالی است و می‌تواند به شما کمک کند.

واژینوپلاستی

واژینوپلاستی  یک روش جراحی زیبایی است که برای سفت کردن و ترمیم کانال واژن انجام می شود.  در این جراحی، عضلات جدا شده واژن به هم نزدیک می‌شوند و پوست اضافی واژن حذف می‌شود. همچنین، می‌توان پوست خارجی واژن را برای ظاهر زیباتر نیز برداشت. این عمل می‌تواند به بهبود عملکرد جنسی و رضایت جنسی کمک کند.

عوارض واژینوپلاستی

تمامی عمل‌های جراحی ریسک‌ها و خطرات احتمالی با خود به همراه دارند. اگر به عمل واژینوپلاستی فکر می‌کنید، باید با عوارض مرتبط با آن آشنا شوید. در ادامه، به بررسی عوارض تنگ کردن واژن و مراقبت‌های پس از این عمل می‌پردازیم:

1. هماتوم

هماتوم نوعی خون‌ریزی است که منجر به لخته شدن خون در رگ یا بافت می‌شود و می‌تواند خطرات جدی به‌همراه داشته باشد.

2. بی‌حسی

یکی از عوارض تنگ کردن واژن آسیب پایانه‌های عصبی است. در برخی موارد نادر بعضی از اعصاب ناحیه‌ی تناسلی حین عمل تنگ کردن واژن آسیب می‌بینند که این قضیه منجر به از دست رفتن دائمی احساس در آن ناحیه می‌شود.

3. احتباس ادرار

ممکن است حین عمل تنگ کردن واژن به مثانه آسیب وارد شود. این آسیب می‌تواند باعث شود دفع ادرار با مشکل مواجه شده و باعث احتباس ادراری شود. البته این عارضه‌ی نسبتاً نادر است؛ ولی می‌تواند بسیار جدی و خطرناک باشد.

4. نکروز پوستی

از دیگر عوارض عمل تنگ کردن واژن نکروز یا به‌اصطلاح بافت‌مردگی است که بر اثر بروز مشکل در خون‌رسانی به قسمتی از بافت یا پوست اتفاق می‌افتد. بر اثر نکروز، پوست کم‌کم سیاه شده و دچار مرگ می‌شود.

لاپاراسکوپی

لاپاروسکوپی یک عمل جراحی است که با استفاده از یک دوربین و برش‌های کوچک (معمولاً به اندازه ۰٫۵–۱٫۵ سانتی‌متر) در ناحیه شکم یا لگن انجام می‌شود. این روش جراحی باعث بهبودی سریع‌تر و نتایج بهتر برای بیمار می‌شود. لاپاروسکوپی جزو فنون نوین جراحی می‌باشد. این نوع جراحی دارای مزایایی نسبت به جراحی باز دارد، از جمله کمترین درد به علت ایجاد شکاف‌های کوچکتر، کاهش خونریزی و دوره بهبود کوتاه‌تر است.

نتیجه گیری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان گفت کمترین بیماری و یا مشکلی بدون درمان مانده است ، جراحی زیبایی زنان نیز جز این دسته است.این نوع جراحی عموماً توسط جراح زنان انجام می گیرد. یکی از بخش های زیبا سازی واژن بررسی خشکی و آتروفی واژن است. معمولا با بالا رفتن سن زنان درخواست های آن ها در این زمینه نیز افزایش می یابد.

جهت کسب اطلاع بیشتر و روشن سازی واژن با مطب دکتر امیدی فر از طریق شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

09332139493

 

 

Mrym Rhp
Mrym Rhp

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋