Mrym Rhp

Mrym Rhp

آشنایی با صنایع چوب

صنایع چوبی به بخش مهمی از زندگی ما  تبدیل شده و به همین دلیل ما اکثر برای خانه هایمان به دنبال محصولات چوبی هستیم چون جذابیت خاصی و جلوه طبیعی به نمای منزل می دهد. اگر قصد خرید صنایع چوبی را دارید، بهتر است برندهای معروف صنعت چوب را بشناسید تا خرید بهتری داشته باشید.

آشنایی با صنعت چوب

صنایع چوبی ایران یکی از پرطرفدارترین صنایع دستی در دنیا است. این صنعت شامل ساخت و تزیین اشیا مسطح، حجمی، تزیینی و کاربردی با استفاده از روش‌های مختلف بر روی چوب می‌شود1. در ادامه، به برخی از هنرهای چوبی ایران و انواع آن‌ها می‌پردازیم:

1. منبت‌کاری

این هنر شامل کنده‌کاری روی چوب است و منبت‌کار کسی است که کنده‌کاری روی چوب را انجام می‌دهد. قدمت این هنر ایرانی به زمانی برمی‌گردد که انسان با ابزارهای تیز آشنا شد و شروع به تراش چوب کرد. منبت‌کاری در سراسر ایران رواج دارد.

2. خراطی چوب

این هنر از گذشته‌های بسیار دور همچنان محبوبیت و پیشرفت تدریجی خود را در زمینه هنرهای چوبی حفظ کرده‌است. در خراطی، از چوب‌های نرم و سبکی مانند چوب گردو، سفید، توسکا، بید و چنار استفاده می‌شود.

3. معرق‌کاری

در این هنر، قطعات چوب رنگارنگ بریده شده و در کنار یکدیگر بر روی یک زمینه چوبی یا پلی استر چیده می‌شوند. از چوب‌های مختلفی با رنگ‌های متنوعی برای ساختن تابلوهای معرق‌کاری استفاده می‌شود.

بهترین برند صنایع چوب: https://paino.ir/the-best-brand-of-wood-industry-manufacturer/

نتیجه گیری

پاینو  با تعصب و مهارت خاصی که در زمینه مشتری مداری دارد، انتخاب بهترین و با کیفیت ترین مواد در تولید انواع محصولات صنایع چوبی  را در اولویت فعالیت های خود می داند، تا جایی که به جرات می توان گفت اگر سال ها در دکوراسیون استفاده شود، خانه شما مانند روز اول می درخشد. لازم به ذکر است که طبقه بندی سایر مصنوعات چوبی نیز با توجه به نیاز و سلیقه شما توسط طراحان مجرب ما انجام می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه پاینو از طریق شماره درج شده تماس حاصل نمایید.

۰۹۱۹۳۵۳۶۵۰۹

Mrym Rhp
Mrym Rhp

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋