Ali Rahnani

Ali Rahnani

قوانین جالب آلمان

قوانین جالب آلمان

در ۶۵% اتوبانهای آلمان محدودیت سرعت ندارند. ولی این قسمت ها محدود میباشند و سالیانه محدودتر می شوند. چون با وجود اینکه سرعت بالا قانونی میباشد ولی عاقلانه نمی باشد. در آلمان تابلوهای آبی رنگ مربعی که با رنگ سفید عدد ۱۳۰ روی ان حک شده یعنی بالاترین سرعت توصیه شده در اتوبان میباشد.

اجازه داشتن کار در زمان تحصیل در آلمان . دانشجویان دانشگاه های آلمان قادر هستند مقداری از مایحتاج هزینه تحصیل و زندگی خود را از راه کار در کنار تحصیل تامین نمایند از طریق کار در کارخانجات, فروشگاه ها و رستوران ها. کمترین دستمزد دانشجویان ساعتی ۹.۳۵یورو و در برخی شهرها ۱۰یورو است.

نشان دادن انگشت شصت در کافه ها بمعنای گرفتن آب جو می باشد ,نشان دادن انگشت اول خود یعنی شما ۲ تا آب جو می خواهید.

 

در آلمان اگر زندانی تلاش کند که از زندان فرار کند هیچ مجازاتی برای او وجود ندارد زیرا آلمانی ها آزادی را حق و غریزه اصلی انسان میدانند که برای آن تلاش می کنند.

با کمک موسسه مهاجرتی Perso2 میتوانید مشاوره مهاجرتی تخصصی را از کارشناسان متخصص دریافت کنید.

چه قوانین عجیبی درآلمان وجود دارد؟

تمام شدن سوخت در اتوبان غیرقانونی میباشد!

به عنوان یک راننده در آلمان شما بیستی طیف گسترده ای از قوانین را رعایت کنید. یکی از تعهدات شما به عنوان راننده این میباشد که اطمینان حاصل نمایید همیشه مخزن سوخت را به موقع پر می کنید. مخصوصا در زمان رانندگی در اتوبان توقف ممنوع میباشد و میتواند برای شما جریمه سنگین بهمراه داشته باشد.

کار در دفتر بدون پنجره ممنوع میباشد!

شما در آلمان حق داشتن دفتر کار با پنجره را ندارید. خیلی از وبلاگ ها و منابع انگلیسی به نادرستی گزارش می دهند که قانونی وجود دارد که می گوید “کار در یک دفتر بدون پنجره غیرقانونی است” در حالی که در قانون واقعی تنها آمده است که دفترها باید در دمای مناسب و به میزان کافی از هوا پخش شوند، که البته امکان دارد با تهویه مطبوع هم انجام گردد.

مهاجرت به آلمان در کمترین زمان

Ali Rahnani
Ali Rahnani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋