rahimi.monfared

rahimi.monfared

نکاتی در ارتباط با اجاره ویلا در قلعه رودخان

سایت خبری فرارو در مقاله ای که ارائه نمود بیان داشت که اجاره ویلا در قلعه رودخان با بهترین امکانات رفاهی و تفریحی پذیرای میهمانان از سراسر جهان است. قلعه رودخان واقع در استان گیلان در نزدیکی فومن قرار دارد. در سفر به شمال و گیلان بازدید از این قلعه تاریخی و زیبا را از دست ندهید. برای آسایش مسافران و گردشگران ویلاهای زیبا و متنوعی متناسب با علاقه شما طراحی و احداث گردیده است. اجاره ویلا در قلعه رودخان خاطره خوش زندگی در دل جنگل را برایتان به ارمغان می آورد.

 

جهت اجاره انواع ویلا در شهر قلعه رودخان (https://coomeja.ir/ejare-vila-ghalerodkhan) می توانید هم حضوری و هم از طریق سایت اینترنتی و به صورت غیر حضوری اقدام کنید. همکاران ما در اولین فرصت و بدون تاخیر ویلای دلخواه شما را ذخیره می کنند. بنابراین می توانید با امنیت خاطر به سمت شمال حرکت کنید. ویلا ها مجهز به امکانات رفاهی مدرن می باشند و مشرف به جنگل و دریا هستند. با پیمودن فاصله کمی نه تنها از قلعه زیبای رودخان بازدید خواهید کرد بلکه از بازار قدیمی و سنتی اطراف قلعه نیز بهره مند خواهید شد. علاوه بر آن می توانید از طبیعت زیبای جنگلی روستا نیز لذت ببرید و دمی در دل جنگل بیارامید.


اجاره ویلا در قلعه رودخان چه امکاناتی برای مسافران فراهم می کند؟

ویلا های اجاره ای در قلعه رودخان مانند ویلاهای اجاره ای در ماسوله (https://coomeja.ir/ejare_vila_masoole) دارای بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق خواب، تخت خواب، اتاق پذیرایی، مبلمان، تلویزیون، آشپزخانه، اجاق گاز، وسایل پخت و پز، یخچال، کلور،میز ناهارخوری، باربیکیو، استخر و غیره می باشند. ویلاها بسته به علاقه شما در نزدیکی جنگل یا دریا واقع شده اند. امکان خرید از بازار در روستای رودخان نیز ف

 

راهم است. ویلاها در تمام فصل های سال قابل اجاره هستد. و دید عالی و زیبایی در هر یک از فصل های سال دارند.


اجاره ویلای شمال در نزدیکی قلعه رودخان

آرزوی هر گردشگری است که از تمام لحظات مسافرت نهایت استفاده را ببرد. بعد از گشت و گذار در طبیعت و بازدید از قلعه استراحت در یک خانه می تواند خستگی سفر را از تن شما بزداید. چه بهتر که این خانه در نزدیکی طبیعت و محل تفریح شما باشد. بنابراین اجاره ویلا در قلعه رودخان به تمام نیاز های آسایش روحی و جسمی شما پاسخ خواهد داد. بعد رانندگی و کلی گشتن در طبیعت و قلعه نیاز دارید یک دوش حمام گرم بگیرید و در محوطه حیاط ویلا یک چایی زغالی میل کنید. و همچنان از تماشای منظره طبیعت لذت ببرید. با اقامت در ویلا حتما می خواهید در سفرهای بعدی نیز در آنجا ساکن شوید. زیرا با یک بار اقامت می فهمید چقدر نیاز به این آسایش روحی و جسمی داشتید. سفر کردن بدون داشتن محل خوب برای حمام و خواب و استراحت شاید خارج از تحمل هر فردی باشد و طاقت فرسا خواهد بود. در قلعه رودخان محدودیتی برای اجاره ویلا وجود ندارد. شما می توانید بسته به تعدادتان مناسب ترین ویلای لوکس را اجاره کنید. ویلا ها معمولا یک یا دو طبقه هستند و دارای یک الی پنج اتاق خواب می باشند. امکان اقامت 17 نفر در ویلاهای 4 یا 5 خوابه وجود دارد. ظرفیت نرمال ویلاها تقریبا 7 نفر می باشد. در برخی از ویلاها مکانی برای بازی کودکان و بزرگسالان محیا است. ویلاهای قلعه رودخان دارای محوطه های بسیار زیبایی هستند که می توانید در طول روز از ویلا خارج نشوید و از طبیعت زیبای قلعه رودخان لذت ببرید.


بایدها و نبایدهای اجاره ویلا در قلعه رودخان

بهتر است بدانید برخی از ویلاهای اجاره ای قوانین خاصی جهت ذخیره کردن دارند که در سایت کومه جا عنوان شده است. مثلا در اجاره ویلا در قلعه رودخان برخی از آنها اجازه آوردن حیوانات خانگی مانند سگ و گربه را نمی دهند. بنابراین قبل از اجاره و اقدام به سفر از قوانین و محدودیت های آن ویلا باخبر شوید. برخی از ویلا ها به افراد مجرد و غیر خانواده واگذار نمی شوند. به همراه داشتن کارت شناسایی در اجاره ویلا اجباری است. امکان برگزاری جشن و پارتی هایی که موجب ایجاد صداهای ناهنجار و آزار دهنده باشد، وجود ندارد. در محوطه ویلاها گاها به دلیل نبودن حصار نباید وارد حریم همسایه ها شوید. سعی کنیم در سفر و اقامت به هر شهر یا روستایی در تمیزی و نظافت آنجا کوشا باشیم. ریختن زباله در طبیعت و آتش درست کردن در هر جایی کاری دور از شان یک طبیعت گرد و دوستدار طبیعت است.

 

rahimi.monfared
rahimi.monfared

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋