rahimi.monfared

rahimi.monfared

بهترین قیمت ورق استیل 304 و 430

در صورتی که هدف از حضور شما در این وب سایت، دسترسی به قیمت ورق استیل 304 و  ورق استیل 430  در استیل رونیک می‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین فروش استیل رونیک تماس بگیرید. همچنین جهت آشنایی بهتر با ماهیت ورق‌های استیل و کاربرد آن‌ها، پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای مطلب همراهی بفرمایید.  

 

ماهیت ورق استیل
ورق استیل، یکی از اصلی‌ترین انواع نورد فلز است که از صفحات فولادی در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید می کند. به این صورت که قطعه کار اولیه بر روی دستگاه نورد، پردازش شده و سپس یک ورق استیل تولید می‌شود. دو روش عمده در تولید ورق استیل، روش تولید نورد گرم و نورد سرد است که در ادامه به طور مشروح به آن پرداخته می‌شود.

روش‌های تولید ورق‌های استیل
جهت آشنایی دقیق‌تر با روش‌های تولید ورق‌های استیل و همچنین اطلاع از  قیمت ورق استیل 304  (https://steel-ronic.com/steel_sheet_nagir_304 ) ، می‌توانید با کارشناسان استیل رونیک ارتباط بگیرید. با این حال، در نظر داشته باشید که ورق استیل 430 بر اساس روش ساخت، عمدتا به دو نوع نورد گرم و نورد سرد طبقه‌بندی می‌شود. هنگام استفاده از فناوری نورد گرم، قطعه کار اولیه گرم می‌شود ، این در حالیست که در طول استفاده از روش نورد سرد، دمای مواد خام فلزی بدون تغییر باقی می‌ماند. مهمترین مشخصه ورق‌های تولیدی به هر دو روش به این شرح است:
•    ورق استیل نورد گرم معمولا در طول‌های 6-12 متر تا ضخامت 160 میلی متر عرضه می شود. سطح ورق فولادی نورد گرم می‌تواند زبر یا مات بوده و ، اغلب نیز از فولاد کربنی با کیفیت معمولی ساخته می شود. مهمترین کاربرد ورق‌های استیل تولیدی به روش نورد گرم، مربوط به حوزه ماشین سازی، صنعت و ساخت و ساز است.  
•    ورق‌های استیل نورد سرد نیز معمولا 500 میلی متر عرض و 0.5 تا 5 میلی متر ضخامت دارند. از ورق‌های استیل تولیدی به روش نورد سرد، اغلب به عنوان عنصری در پروژه های ساختمانی استفاده می شود.
 

 

شکل عرضه ورق‌های استیل به بازار
لازم به ذکر است که ورق‌های استیل، عمدتا به صورت ورق‌هایی با عرض 1- 2 متر  و طول 4-12 متر به بازار عرضه می‌شوند. البته به درخواست مشتری، این ابعاد کاملا قابل تغییر می‌باشد! از نظر پارامتر ضخامت نیز،  این ورق‌ها، به دو نوع ورق‌های نازک (تا 3.9 میلی متر) و ورق‌های ضخیم (از 4 تا 160 میلی متر) طبقه بندی می‌شوند. از ورق‌های استیل سنگین و ضخیم، اغلب در هر نوع سازه میله‌ای مانند ستون‌ها و تیرها استفاده می شود. از ورق فولادی نازک نیز در ساخت عرشه، سقف و پروفیل‌های خم شده استفاده می‌شود. علاوه بر مطالب گفته شده:
•    با توجه به نوع لبه، ورق استیل، ممکن است دارای لبه بریده نشده یا بریده شده باشد.
•    از نظر دقت، ورق‌های استیل را به دو دسته با دقت افزایش یافته (A) و معمولی (B) تقسیم می‌کنند.
•    از نظر مسطح بودن نیز ورق استیل می‌تواند دارای مسطحیت بالا، صافی زیاد، صافی بهبود یافته و صافی معمولی باشد.
•    همچنین ورق‌های استیل را می‌توان به صورت رول و ورق به بازار عرضه کرد.
در نهایت لازم به ذکر است که جهت سفارش محصول خود بر اساس ابعاد مورد نیاز ، می‌توانید با کارشناسان فروش استیل رونیک تماس بگیرید.

مواد اولیه در تولید ورق استیل
در ساخت ورق استیل، رایج‌ترین گریدهای فولادی کم آلیاژ، فولاد ضد زنگ یا گالوانیزه است. از مزایای ورق استیل کم آلیاژ می‌توان به  جوش پذیری و استحکام بالای آن اشاره کرد. از این ورق‌ها برای تولید المان‌های خط لوله، در زمینه راه سازی، ساخت پل‌ها و تاسیسات تولید صنعتی استفاده می‌شود. همچنین ورق استیل کم آلیاژ  دارای مقاومت حرارتی و شکل پذیری است که امکان استفاده از آن را برای ساخت اکثر انواع ظروف در صنایع غذایی، ابزار و تجهیزات در صنایع پزشکی و دارویی و همچنین برای دکوراسیون داخلی و تولید لوازم خانگی فراهم می‌کند.

انواع کاربرد ورق‌های استیل
به طور کلی، استفاده از ورق‌ استیل مربوط به طیف خاصی نبوده و کاربرد گسترده ای دارد. مهمترین موارد استفاده ازاین ورق‌ها را می‌توان به این شرح ارائه داد:
•     استفاده از ورق‌های استیل در حوزه‌هایی همچون ساخت و ساز، مهندسی مکانیک، و صنایع تولید تجهیزات الکتریکی، بسیار محبوب می‌باشد.
•    از ورق استیل، به عنوان روکشی برای نمای ساختمان‌ها استفاده می‌شود.
•    این ورق‌ها در ساخت پل‌ها، نرده‌ها، تولید کشتی‌ها، قطارها و موارد دیگر مشارکتی فعال دارند.

لیست قیمت ورق استیل 430
در نهایت لازم به یادآوری است که در صورت نیاز به دسترسی به لیست قیمت ورق استیل 430 و 304 و همچنین خرید طیف متنوعی از ورق‌های استیل، می‌توانید با کارشناسان فروش استیل رونیک تماس بگیرید. این مجموعه از جمله مراکز خوش سابقه در عرضه و تولید ورق‌های استیل برخوردار از استانداردهای کیفی لازم بوده! و به همین دلیل توانسته است اعتماد بسیاری در بازار ورق‌های استیل برای خود دست و پا نماید.

 

rahimi.monfared
rahimi.monfared

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋