rahimi.monfared

rahimi.monfared

ورق استیل نسوز یا ورق استیل ۳۱۰

ورق استیل نسوز یا ورق استیل ۳۱۰ یکی از انواع ورق های فولاد زنگ نزن از نوع غیر مغناطیسی است. این ورق فولادی بیش از هر چیزی با خواص ضد حرارتی خود شناخته می شود. در حال حاضر فروش ورق استیل نسوز در کنار دیگر ورق های فولادی در مراجع عرضه این محصول انجام می‌ شود. از آنجایی که در صنعت این نوع ورق ها بسیار پرکاربرد هستند، طبعاً میزان تقاضا برای خرید آنها بسیار زیاد است. امروزه می توانیم انواع ورق استنلس استیل نسوز و ضد حرارت برای مصارف مختلف را در مراجع فروش ورق استیل با مشخصات گوناگون مشاهده کنیم.

 

 

آشنایی با ورق استیل ۳۱۰ نسوز
ورق استیل ۳۱۰ یا ورق استیل نسوز یک ورق فولادی با خاصیت آستنیتی، جوش پذیری، فرم پذیری مناسب و مقاومت بالا در برابر خوردگی از جمله ویژگی‌ های این ورق به شمار می رود. از آنجایی که ورق استنلس استیل نسوز در دسته فولادهای متوسط کربن جای دارد، مقاومتی عالی در برابر حرارت از خود نشان می‌ دهد. به گونه ای که می‌ تواند به طور پیوسته یا متناوب دمای بالای ۱۰۰۰ درجه را تحمل کند. البته به طور معمول از این ورق در محدوده دمای ۸۰۰ الی ۹۰۰ درجه استفاده می شود. ورق استیل ۳۱۰ در برابر تغییرات دما نیز بسیار مقاوم است. اگرچه در برخی از محدوده های دمایی و تحت شرایط شیمیایی خاص ممکن است مقاومت آن کاهش پیدا کند. از نظر مقاومت در برابر خوردگی ورق استیل ۳۱۰ از کیفیت مطلوبی برخوردار است. طوری که میزان استحکام آن در مقابل خوردگی به مقاومت ورق استیل ۳۰۴ شباهت دارد. با این حال در شرایط مرطوب مقاومت ورق استیل ۳۱۰ در برابر خوردگی کمتر است. ورق استیل نسوز در دو نوع ظاهری ورق استیل براق و ورق استیل مات تولید می شود.

کاربردهای ورق استیل نسوز
کاربردهای ورق استیل نسوز عموما مواردی را شامل می شود که نیاز به تحمل دمای بالا وجود دارد. به همین دلیل در صنعت از  این ورق فولادی مقاوم به اشکال مختلف استفاده می‌ شود. برخی از کاربردهای رایج ورق استیل ۳۱۰ را می‌ توانیم به این صورت خلاصه کنیم:
•    ساخت دیگ بخار
•    ساخت کوره و قطعات آن
•    تولید لوله های مقاوم
•    ساخت موتور هواپیما
•    ساخت تجهیزات مورد استفاده در ریخته گری
•    تولید الکترود و فیلر

 

 

 فروش ورق استیل نسوز به صورت اینترنتی
در سال‌های اخیر فروش ورق استیل نسوز به صورت اینترنتی رواج گسترده ای پیدا کرده است. بسیاری از شرکت های عرضه کننده ورق استیل برای رفاه حال مشتریان شرایطی را فراهم کرده‌ اند تا امکان خرید آنلاین ورق های استیل فراهم باشد. فروش ورق استیل به صورت آنلاین مزایای بسیاری دارد. در این روش خریداران می‌ توانند در هر زمان و مکانی نسبت به سفارش محصول مورد نظر خود اقدام کنند. ضمن اینکه با این روش مشتریان فرصت بیشتری برای بررسی و انتخاب ورق استیل خواهند داشت. کاهش هزینه و زمان برای رفت و آمد و حمل و نقل نیز از دیگر مزیت‌ های خرید اینترنتی ورق استنلس استیل نسوز محسوب می‌ شود. طبیعی است که برای بهره‌ مندی از خدمات فروش اینترنتی ورق های استیل نسوز و تجربه انتخاب و خریدی مناسب مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر امری ضروری است.

 

rahimi.monfared
rahimi.monfared

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋