rahbiyabaman

rahbiyabaman

دانش آموزان تیزهوشان چجوری درس خواندند که در مدارس تیزهوشان قبول شدند؟

روش های تدریس صحیح برای نوابغ
نحوه مطالعه برای قبولی در کنکور کاردانشگاه حرفه ای، نگاه فنی به این موضوع مهم است. در آینده با ما همراه باشید.
برنامه ریزی برای پذیرش در مدارس تیزهوشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر می خواهید بدانید چگونه در سمپاد قبول می شوید؟ باید گفت برنامه ریزی یکی از مهم ترین عوامل قبولی در آزمون سمپاد یا تیزهوشان است. شما باید بتوانید زمان آزمون را مدیریت کنید تا به تمام سوالات پاسخ دهید. موارد زیر را فراموش نکنید:
مدرسه ای که در آن می روید بسیار مهم است. اگر مدرسه شما از استاندارد عملکرد بالایی برخوردار باشد، قبولی در آزمون تیزهوشان برای شما آسان تر خواهد بود زیرا معلم امتیازات بیشتری را در کلاس کسب می کند.
توصیه می کنیم بر اساس آن یک برنامه کوتاه مدت یا هفتگی و یک برنامه مطالعاتی بلند مدت یا سالانه بسازید.
یادداشت نکات مهم در کلاس و در حین مطالعه به شما کمک می کند مطالب را بهتر به خاطر بسپارید.
مرور درس های گذشته در یک زمان خاص، به عنوان مثال، در آخر هفته، به شما کمک می کند اطلاعات گذشته را فراموش کنید.
برای برنامه ریزی و درک بهتر دروس از مشاوران و معلمان مجرب کمک بگیرید.
ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان
ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان
نحوه انجام تحقیق ریاضی:
ریاضیات شامل نمادها، فرمول ها، روش های خاص و کتاب های درسی به ظاهر پیچیده و بسیاری از کلمات و عبارات منحصر به فرد است. به همین دلیل است که استفاده از مهارت های مطالعه مرتبط با ریاضیات مهم است.
شما نمی توانید ریاضی را فقط با خواندن و گوش دادن یاد بگیرید. بخش بزرگی از یادگیری ریاضیات به تمرین فعال بستگی دارد. این بدان معنی است که شما باید تمام وظایف ریاضی را انجام دهید. یادگیری نحوه استفاده از فرمول ها و روش ها بسیار مهم است.
ریاضیات یک موضوع مداوم است. آنچه در یک روز خاص تدریس می شود بستگی به آموخته های روز قبل دارد. به محض اینکه عقب بیفتید، رسیدن دوباره به عقب دشوار می شود. آماده شدن برای امتحان، که آن هم در آخرین لحظه است، کمکی به شما نمی کند. شما باید در تمام کلاس ها شرکت کنید و راه معلم خود را دنبال کنید.
ریاضیات موضوعی است که به طور فزاینده ای دشوار و پیچیده است، ممکن است نیاز باشد که بیشتر از هر درس دیگری برای مطالعه ریاضیات وقت بگذارید.
سعی نکنید راه خود را از طریق ریاضی نجات دهید. فرمول ها و روش های زیادی در ریاضیات وجود دارد. سعی کنید به روش اصلی تسلط داشته باشید. این مقدار اطلاعاتی را که باید به خاطر بسپارند کاهش می دهد.

کلیک نمایید : ثبت نام تیزهوشان


هنگامی که روشی را برای حل یک مشکل یاد می گیرید، اغلب می توان از همان روش برای مشکلات دیگر استفاده کرد. وقتی مشکل جدیدی دارید، سعی کنید مهارت های قبلی را در مشکل جدید به کار ببرید.
واژگان ریاضی را یاد بگیرید. اغلب کلمه ای که در ریاضیات استفاده می شود، وقتی در موضوعی غیر از ریاضیات استفاده می شود، معنای متفاوتی دارد. کلمات و عبارات جدید ریاضی و معانی ریاضی آنها را در بخش های خاصی از دفترچه یادداشت خود بنویسید.
ریاضیات موضوعی است که بسیاری از دانش آموزان را نگران کرده است. داشتن اعتماد به نفس می تواند اضطراب شما را کاهش دهد. روش هایی که ما برای یادگیری ریاضی توصیه می کنیم به شما در موفقیت در ریاضی کمک می کند. تا زمانی که تشخیص می دهید که به راه حل های بیش از این نیاز دارید، کمک بگیرید و سخت کار کنید.
روش های مطالعه در ورودی مدارس مجهز
برنامه ریزی هفتگی: به یاد داشته باشید، هرگز برنامه بلندمدت ننویسید، چه برای تست های هوشمند یا برنامه ریزی برای مدرسه. به گفته مشاوران بهترین زمان برای برنامه ریزی یک هفته است.
اهمیت مدرسه: حتی اگر سطح دانش آموزان در مدرسه پایین در نظر گرفته شود، بهترین آموزش، مدرسه و زبان معلم است و هر روز بعد از آمدن به خانه همان درس خوانده شود. روز، زیرا به این ترتیب، درسی که مطالعه می کنید در حافظه بلند مدت شما باقی می ماند.
نحوه ثبت نام و ورود به مدارس تیزهوشان
نحوه ثبت نام و ورود به مدرسه استعدادهای درخشان
یادداشت برداری: هنگام مطالعه دروس و کتب درسی، نکات مهم و اصلی را یادداشت بردارید تا هر چند روز یک بار آنها را دوباره بخوانید تا خاطره انگیزتر شوند و به یاد داشته باشید که زمان کافی برای بازخوانی کل درس برای تکرار مطالب ندارید. درس ها.
دروس و یادداشت ها را مرور کنید: یک روز (مانند تعطیلات آخر هفته) را در برنامه هفتگی خود تعیین کنید تا نکاتی را که یادداشت کرده اید مرور کنید.
تست ها: فراموش نکنید که سوالات تست کتاب درسی را هر از گاهی تکمیل کنید یا می توانید در آزمون شرکت کنید. زیرا احتمالاً تا کنون فقط در آزمون های تشریحی در مدرسه شرکت کرده اید و باید با نحوه شرکت در آن ها آشنا شوید تا در طول آزمون وقتتان کم نشود.
چه کسانی در بین استعدادهای درخشان پذیرفته می شوند؟
دانش آموزان برای قبولی در مدارس تیزهوشان باید درست و اصولی باشند. ابتدا متن کتاب درسی را با دقت مطالعه کنند و برای موفقیت بیشتر تست مناسب را تکمیل کنند. دروس علوم و ریاضی دو درس مهم با نمرات آزمون استعداد بالا هستند. تسلط معلم بر روش های نوین تدریس و استفاده از روش های فعال به دانش آموزان کمک می کند تا درس را بهتر یاد بگیرند.
دانش آموزان پس از یادگیری باید تکالیف هر درس را حل کنند. نحوه یادگیری، حل تمرین ها و سوالات مربوط به درس و روش های فعال به گونه ای استفاده می شود که مطالب بهتر در ذهن دانش آموزان تثبیت شود. علاوه بر این، دانش آموزان می توانند از یک معلم خصوصی برای آزمایش تکنیک ها و مواد بهتر کمک بگیرند. برای رسیدن به این نتیجه بهتر است نمونه سوالات دروس فارسی و دینی را حل کنید تا در آزمون بهتر عمل کنید و در تیزوشان قبول شوید.
تکنیک های تست عملی برای قبولی در آزمون نبوغ
در امتحانات و تست ها اگر جواب نیمی از سوالات را بدانیم می توانیم با استفاده از مهارت تست زنی پاسخ تست های باقی مانده را پیدا کنیم.
مشکل بسیاری از دانش آموزان در ایام امتحانات کمبود وقت است.
3 دسته از مشکلات وجود دارد که در آزمایش بسیار مشکل ساز هستند:
جدول زمانی
راه اشتباه برای حدس زدن پاسخ صحیح
اشتباهات تصادفی مثل بی احتیاطی است!
اگر در مورد حل چالش بین دو گزینه شک دارید، به آن پایبند باشید. احتمال درستی یکی از گزینه ها 50 درصد است.
اگر در یک آزمون دو گزینه متضاد و متضاد وجود داشته باشد، احتمالاً 80 درصد از آن دو گزینه پاسخ داده می شود.
اگر دو گزینه از نظر معنی مشابه هستند یا هر دو معنای یکسانی را بیان می کنند، مطمئن باشید که پاسخ این دو گزینه نیست.
اگر در سوالات امتحانی، دروسی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی وجود داشته باشد که دارای مشکلات زیادی است، معمولاً نیازی به حل طولانی نیست.
بنابراین، در حین حل چنین سؤالاتی، اگر به راه حل های طولانی افراط می کنید، درک کنید که گزینه درست را ترک کرده اید.
زیرا در طراحی سوالات کنکور از سوالات با راه حل طولانی استفاده نمی کنند.
برای هر درس در زمان صرفه جویی کنید.
به عنوان مثال، 5 دقیقه در کلاس ریاضی صرفه جویی کنید تا در پایان امتحان این درس را مرور کنید
و در پایان از زمان ذخیره شده برای سوالاتی که در کنار آنها دایره قرار داده اید استفاده کنید.

rahbiyabaman
rahbiyabaman

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋