رادار جی پی اس

رادار جی پی اس

نقش جی پی اس در ردیابی دانش آموزان و تامین امنیت آن‌ها!

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین در فصل مدارس،  تامین امنیت دانش آموزان است. ماهیت کودکان و دانش‌آموزان، کنجکاوی و بازیگوشی است. به همی‌ن سبب احتمال دیر آمدن، رفتن به تفریح با دوستان و هر چیز دیگری پس از مدرسه و یا حتی صبح در زمان رفتن به مدرسه وجود دارد. اینجاست که والدین دل‌نگرانی‌های خود را بروز داده و در پی فرزندشان به کوچه و خیابان می‌‌روند. اما چه باید کرد؟ چطور امنیت فرزندانمان را در زمان رفتن به مدرسه  تامین کنیم؟ با ما همراه باشید تا بهترین راه‌کار را برای ردیابی دانش آموزان و حفظ امنیت آن‌ها به شما بگوییم!

ردیابی دانش آموزان با جی پی اس شخصی

حتما تا به حال نام جی پی اس شخصی به گوشتان خورده است. به نظر شما این دستگاه چطور می‌تواند در  تامین دانش آموزان موثر واقع شود؟

دستگاه جی پی اس دارای قابلیتی است که به کمک ماهواره‌ها و ارسال و دریافت سیگنال با آن‌ها موقعیت فرد یا شیء را تعیین می‌کند. مکان یابی توسط ردیاب یک اتفاق شگفت انگیز در جامعه شلوغ و پر هیاهوی امروزی است. زیرا به کمک آن می‌توان در هر لحظه از موقعیت و مختصات جغرافیایی فرزندان و دیگر اعضای خانواده مطلع شد. علاوه بر این امروزه جی پی اس ها برای تعیین موقعیت خودرو، موتور سیکلت و ماشین‌های سنگین نیز استفاده می‌شوند. این مسئله نشان از کاربرد و کارآمدی مکان یابی توسط ردیاب‌ها دارد. با در نظر گرفتن این موارد در می‌یابیم استفاده از GPS شخصی برای دسترسی به موقعیت دانش آموز در زمان رفتن به مدرسه نیز مفید می‌باشد.

با وجود ردیاب دانش آموزی ، دیگر نگران دیر آمدن‌های فرزندتان از مدرسه نخواهید بود. دیگر نیاز به تماس‌های مکرر میان والدین، راننده سرویس مدارس و مسئولین مدرسه برای اطلاع یافتن از موقعیت فرزندتان ندارید. بلکه با چند کلیک ساده روی تلفن همراه خود، از وضعیت او اطلاع یافته و در صورت نیاز می‌توانید به کمکش بروید.

ردیابی دانش آموزان چه مزایایی دارد؟

 تا اینجا دانستیم ردیابی دانش آموزان توسط جی پی اس به حفظ امنیت آن‌ها کمک می‌کند. حال می‌خواهیم به بررسی دیگر مزایای استفاده از ردیاب برای دانش آموزان بپردازیم:

  • ردیاب ها امکان دسترسی به موقعیت لحظه‌ای دانش آموز را برای والدین فراهم می‌آورند.
  • همیشه به تاریخچه مسیرهای حرکت فرزندتان در طول ماه‌های گذشته دسترسی دارید.
  • می‌توان محدوده ی جغرافیایی خاصی را به عنوان منطقه امن برای عبور و مرور فرزند تعیین کرد.
  • هر گونه ورود یا خروج دانش آموز از منطقه امن تعیین شده توسط دستگاه به اطلاع والدین می‌رسد.
  • اگر مشکلی (از جمله تصادف، بیهوش شدن و سقوط فرد، ورود ضربه شدید به فرد و ) برای کودک رخ دهد، دستگاه به طور خودکار با والدین تماس گرفته و اطلاعات موقعیتی فرزند را به آن‌ها ارائه می‌کند.
  • دسترسی به خدمات پشتیبانی و گارانتی دستگاه، در صورت نیاز وجود دارد. ( به شرط آن که جی پی اس را از برند‌های معتبر و قابل اطمینان تهیه کنید.)

بهترین ردیاب دانش آموزی را از کجا بخریم؟

 برای خرید ردیاب دانش آموزی باید در قدم اول نیازها و امکانات مورد نظرتان را مشخص کنید. سپس به بررسی نمونه‌های موجود در بازار پرداخته و مناسب ترین آن‌ها را خریداری نمایید. در این مرحله لازم است به مواردی از جمله اعتبار شرکت مورد نظر، عملکرد و دقت دستگاه در موقعیت یابی،کاربرپسند بودن نرم افزار GPS، کیفیت قطعات داخلی دستگاه، نحوه ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی محصول دقت کنید.

 

رادار جی پی اس
رادار جی پی اس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋