pspexpressmarketing

pspexpressmarketing

با پست بین المللی اکسپرس آشنا شوید.

پست بین المللی یکی از روش های رایج برای ارسال بار به خارج از کشور است. پست بین المللی انواع گوناگونی دارد. پست بین المللی اکسپرس یکی از انواع پست به خارج از کشور است. در این روش پستی، مرسوله های پستی در کوتاه ترین زمان ممکن و از طریق هواپیما به دیگر کشورها ارسال می شود. 

پست بین المللی اکسپرس چیست؟

پست اکسپرس راهی مطمئن، کارآمد، سریع و اقتصادی برای ارسال کالا در داخل و خارج از کشور است. بسته ها به درخواست مشتری و با پرداخت هزینه ای مشخص به مقصد خاصی ارسال می شوند. در پست بین المللی اکسپرس بسته های ارسالی به مقاصد بین المللی تحت پوشش شرکت پست بین المللی ارسال می شود.

با توجه به رشد شهرها و همچنین فاصله زیاد بین شهرها و کشورها به منظور جابه جایی مرسولات با سرعت و اطمینان بیشتر، پست بین المللی اکسپرس راه اندازی شد که به دلیل سرعت بالای ارسال مرسوله، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد.

پست بین المللی پی اس پی با ارائه خدمات اکسپرس بین المللی، مرسولات و مرسولات مشتریان را در کوتاه ترین زمان و با بهترین قیمت و کیفیت درب به درب از محل فرستنده دریافت و درب منزل تحویل می دهد. از گیرنده علاوه بر این، مشتریان می توانند در هر زمان از طریق سامانه ردیابی پستی، وضعیت مرسولات خود را پیگیری کنند.

ارسال بار به خارج از کشور در شرکت پست اکسپرس بین المللی PSP مطابق با قوانین بین المللی می باشد. بنابراین SP رویه‌های پستی بین‌المللی را سریع‌تر، ساده‌تر و قابل اطمینان‌تر می‌کند و بیشترین امنیت را برای حمل و نقل بسته‌های مشتری ارائه می‌دهد.

پست بین المللی اکسپرس چه خدماتی ارائه می دهد؟

خدمات مختلفی در خط اکسپرس بین المللی ارائه می شود که برخی از خدمات ارائه شده عبارتند از:

1. ارسال نامه ها و پاکت های بزرگ و کوچک
2. ارسال مدارک به خارج از کشور
3. حمل بسته و بارهای تجاری در ابعاد و اندازه های سنگین صنعتی و تجاری
4. حمل و نقل کوچک
5. بسته بندی کالا در مبدا و مقصد
6. ارائه خدمات درب به درب
7. انبار مدرن مبدا و مقصد
8. ارسال بسته به سراسر جهان
9. ردیابی زمان واقعی ایمیل بین المللی

 مزایای پست اکسپرس چیست؟

پست اکسپرس یکی از سریع ترین راه های ارسال انواع کالا و اسناد به داخل و خارج از کشور می باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین مزایای Post Express می پردازیم:

1- سرعت در ارسال کالا
سرعت بالای ارسال کالا یکی از مهمترین مزیت های پست اکسپرس نسبت به سایر خدمات پستی است. بسته های پستی به لطف Post Express در مدت زمان کوتاهی به سراسر جهان ارسال می شود.

2- ردیابی حمل و نقل
هنگام ارسال کالا با پست اکسپرس، می توانید بسته خود را تحت نظر داشته باشید و وضعیت ارسال را در این زمان بررسی کنید.

3- بیمه پست اکسپرس
اگر کالای ارزشمندی را با پیک سریع السیر به مقصد خود ارسال کنید، می توانید با پرداخت هزینه جداگانه بسته یا محصول خود را بیمه کرده و بسته های خود را با سهولت بیشتری به شهرها یا کشورهای دیگر ارسال کنید.

4- بسته بندی مناسب
بسته بندی مناسب تکمیل کننده تحویل ایمن و مطمئن کالا به تمام نقاط جهان است. در پست اکسپرس در صورت نیاز و با توجه به شرایط، کالاهای مشتری برای امنیت بیشتر بسته بندی می شوند.

pspexpressmarketing
pspexpressmarketing

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋