printercard

printercard

پرینتر کارکرده بهتر است یا پرینتر نو؟

همانطور که در جریان هستید استفاده از پرینتر های کار کرده در مکان های رسمی زیاد رایج نیست. اما امروزه به علت نوسانات قیمت دلار و شرایط اقتصادی پرینتر های دست دوم مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته است. زیرا قیمت نو این پرینتر بسیار بالا رفته است و تهیه آن برای اغلب کاربران به خصوص کسب و کارهای نوپا بسیار سخت شده است. به عبارت دیگر این پرینتر برای افرادی که می خواهند کار جدیدی را شروع کنند و سرمایه کافی ندارند بسیار مناسب است. همچنین کسانی که سرمایه کافی برای خرید یک دستگاه چاپگر کارت pvc جدید ندارند، یا سعی می‌ کنند ابتدا با دستگاه های کارکرده تجربه کافی به دست بیاورند، به سراغ این گزینه ‌ها می‌روند.

پرینتر اولیس dualys

پرینتر اولیس dualys

 

تفاوت پرینتر کارت دست دوم و پرینتر کارت نو

طور معمول پرینتر نو با دستگاهی که یه مدتی کارکره و تعداد چاپ های پایینی هم زده است تفاوت زیادی ندارند هرچند که سلامت دستگاه به نحوه نگه داری از پرینتر بستگی دارد. قطعا چاپگر نو از لحاظ تکنولوژی برتری ‌هایی نسبت به چاپگر نو دارد، اما این موضوع روی کارکرد سیستم تاثیر چشمگیری نخواهد داشت. به عبارتی می‌توان افزود که موفقیت یا عدم موفقیت در استفاده از این دسته از پرینتر ها معمولا به طول عمر مفید دستگاه بستگی دارد. بیشترین تفاوت پرینتر نو و پرینتر کار کرده در ظاهر آن ها و تعداد کارت‌ هایی است که می‌ تواند در دقیقه چاپ کند. قیمت پرینترهای نو بسیار بالاتر است، اما پرینترهای دست دوم در چند رنج قیمت وجود دارند.

 

خرید پرینتر دست دوم کارت PVC کار درستی است یا خیر؟

گاهی اوقات شرایط مالی افراد به گونه‌ای است که تنها قادر به خرید پرینتر کارت دست دوم هستند. اما آیا پرینتر کارت کارکرده گزینه مناسبی برای آن‌ هاست و می‌ تواند به خوبی کار کند؟ در ادامه مواردی را بیان می‌کنیم که آگاهی از آن‌ها خالی از لطف نبوده و می‌تواند افراد را به خرید دستگاه‌ های چاپگر کارکرده امیدوار کند.

1.قیمت پایین‌ تر: قیمت پرینتر دست دوم کارت PVC تحت تأثیر میزان استفاده از دستگاه است. اگر کارکرد دستگاه بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کارت pvc باشد، معمولا قیمت آن بین ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. اگر هم کارکرد دستگاه از ۲۰۰۰ کارت pvc بالاتر برود، افت قیمت آن بین ۳۰ تا ۴۰ درصد است. این یعنی شما با قیمت پایین‌ تر می‌ توانید یک دستگاه چاپگر کارت pvc گیر بیاورید.

2.فرصت کافی برای کسب تجربه: این امتیاز مخصوص کسانی است که اخیرا وارد حوزه چاپ کارت pvc مانند چاپ کارت شناسایی و چاپ کارت پرسنلی شده‌اند. فرایند یادگیری این افراد با دستگاه‌ های کم هزینه انجام می‌ شود و سپس به سراغ دستگاه های گران‌ تر و جدید تر می‌روند.

3.امکان داشتن چند دستگاه به صورت همزمان: اگر به چند وب سایت در زمینه فروش پرینتر کارت پی وی سی مراجعه کنید، می‌ بینید که قیمت پرینتر دست دوم کارت PVC به شکلی است که شما با قیمت دو دستگاه جدید می‌توانید سه یا چهار دستگاه کارکرده داشته باشید. این یعنی سرعت چاپ شما بیشتر خواهد بود.

پرینتر هایتی cs200

پرینتر هایتی cs200

 

خدمات پرینتر کارت در زمینه فروش پرینتر دست دوم

مجموعه پرینتر کارت در راستای فعالیت های تخصصی خود در ارتباط با چاپ کارت پی وی سی، در زمینه فروش انواع پرینتر دست دوم نیز فعال است. در این شرکت انواع چاپگر دست دوم به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی ارائه می گردد. همچنین یکی از امکاناتی که این مجموعه در اختیار مصرف کنندگان این محصولات قرار می دهد امکان تست حضوری دستگاه می باشد. لازم به ذکر است که تمامی پرینتر کارت های موجود در این مرکز پس از سرویس و رفع نواقص به فروش می رسند و شامل گارانتی هستند.

 

خرید چاپگر کارکرده

چنانچه احساس می‌کنید که نیاز شما با خرید یک دستگاه چاپ کارت پی وی سی دست دوم تامین می‌شود و یا شرایط مالی شما به شکلی است که تنها امکان استفاده از پرینتر کارکرده را دارید، می‌توانید به ما مراجعه نمایید. شرکت printercard به عنوان مرکز فروش پرینتر های دست دوم در تهران در حال فعالیت است و اقدام به خرید و فروش کارت پرینترهای دست دوم با گارانتی و خدمات پس از فروش در تهران و شهرستان‌ها می‌نماید. کسانی که پرینتر دست دوم تهیه می کنند حتما دقت کنند که از جای معتبری خرید کند. فروشگاه پرینتر کارت حتی دستگاه های دست دوم خود را به تعداد چاپ 100 کارت بیمه می کند. علت این امر این است که از پرینتری که میفروشیم مطمئن هستیم. اغلب پرینتر های دست دوم ما کارکرد زیر 5000 عدد دارند و در حد نو هستند که می توانید با توجه به بودجه خود هر یک از مدل های مد نظر را خریداری کنید. اگر از این مجموعه چاپگر کارکرده خریداری کردید مطمئن باشید ما تا از نو و سالم بودن دستگاه اطمینان خاطر پیدا نکنیم آن را به دست مشتری نمی دهیم.

printercard
printercard

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋