Pedram Riahi

Pedram Riahi

راه اندازی و ساخت سایت در شهرهای مختلف کشور و طراحی سایت برای شما

حدود 85 درصد از مصرف کنندگان می گویند که از اینترنت برای کشف و یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند.

این به سختی تعجب آور است – امروزه، حضور دیجیتالی جامد یک حالت اصلی، اگر نگوییم حالت اصلی، برای جذب، تامین امنیت و حفظ مشتریان و مشتریان است. و این همه با یک وب سایت قوی شروع می شود. به سختی می توانید کسب و کاری با هر اندازه ای را پیدا کنید که در این مقطع زمانی وب سایت نداشته باشد.

البته داشتن یک وب سایت کافی نیست. وب سایت شما باید عالی باشد – وب سایتی که شما را در یک بازار اشباع متمایز خواهد کرد، صرف نظر از اینکه در چه صنعت یا جایگاهی هستید. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مانند پانا مارکتینگ می‌تواند به شما کمک کند تا حضوری دیجیتالی داشته باشید که شما را از رقبا متمایز کند و کسب‌وکارتان را به ارتفاعات جدیدی برساند.

 

خدمات توسعه وب آنها شامل چیست؟


استراتژی بازاریابی دیجیتال


پانا مارکتینگ مجموعه ای جامع از خدمات را برای طراحی سایت در اصفهان ارائه می دهد. آیا برای طراحی استراتژی برای نیازهای دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ مشاوران متخصص ما با ارائه مشاوره و راهنمایی، شما را در تمام تلاش های تکنولوژیکی شما راهنمایی و پشتیبانی خواهند کرد.

مشاوران ما وضعیت فعلی شما را بررسی می‌کنند و توصیه‌هایی در مورد چگونگی ایجاد و حفظ یک حضور دیجیتالی قوی ارائه می‌کنند، همگی در راستای هدف نهایی برجسته کردن کسب‌وکار و خدمات شخصی شما. به طور خلاصه، مشاوران پانا مارکتینگ به شما کمک می کنند تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین - و همچنین آفلاین بدرخشید.


توسعه برنامه وب سفارشی
برنامه وب اپلیکیشنی است که از طریق اینترنت از طریق مرورگر وب قابل دسترسی است. برخلاف برنامه های تلفن همراه، این برنامه ها بر روی یک سرور راه دور ذخیره می شوند، نه در خود دستگاه. یکی از مزیت‌های برنامه‌های وب این است که برای دسترسی یا استفاده نیازی به دانلود ندارند، اگرچه برای استفاده از آنها نیاز به اتصال به اینترنت دارند.

در پانا مارکتینگ، توسعه دهندگان وب ما با طراحی سایت در زاهدان می توانند به شما کمک کنند تا برنامه های کاربردی وب ایجاد کنید تا برند و شهرت خود را مستحکم کنید، کسب و کار خود را به نمایش بگذارید و خدمات نمونه ای را که کاربران انتظار دارند ارائه دهید. این بخش مهمی از حضور دیجیتال شماست زیرا برنامه های وب بسیار محبوب هستند.


توسعه تجارت الکترونیک
اگر شرکت شما محصولات و خدمات را به صورت آنلاین می فروشد، به یک فروشگاه دیجیتال قوی و خدمات فروشنده نیاز خواهید داشت. پانا مارکتینگ می‌تواند یک وب‌سایت تجارت الکترونیک ایجاد و ارائه کند که کسب‌وکار شما را به نمایش بگذارد و به شما امکان می‌دهد تا کالاهای خود را به طور یکپارچه بفروشید، در حالی که برای پایگاه کاربر شما جذاب است و به شما در جذب مشتریان جدید کمک می‌کند. راه‌حل‌های تجارت الکترونیک ما شامل صنایع و جایگاه‌ها می‌شود و ما می‌توانیم به شما در ایجاد یک تجربه خرده‌فروشی کمک کنیم که برای شما و کسب‌وکارتان مفید باشد.


طراحی و توسعه Front-End
قسمت جلویی وب سایت یا برنامه وب شما بخشی است که کاربران می بینند و با آن تعامل دارند. البته این یک جنبه حیاتی از وب سایت شما است و باید بدون مشکل با back-end کار کند. به همین دلیل، ما توسعه‌دهندگان باتجربه و طراحان تجربه کاربری (UX) را استخدام می‌کنیم تا یک رابط کاربری جذاب، طراحی و تجربه باکیفیت همه جانبه را برای کاربران شما ایجاد کنند.


توسعه وب Back-end
توسعه دهندگان Back-end مسئول ساخت سمت سرور وب سایت یا برنامه وب شما هستند - بخشی که کاربران نمی توانند آن را ببینند یا دستکاری کنند. توسعه دهندگان بک اند ما یک زیرساخت محکم ایجاد خواهند کرد و از نزدیک با تیم توسعه جلویی کار خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که دو طرف با هم کار می کنند و به طور یکپارچه عمل می کنند.


پشتیبانی و نگهداری
همه وب سایت ها و برنامه ها نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. دلیلش این است که هیچ فناوری، صرف نظر از اینکه چقدر قوی باشد، برای همیشه به همان شکلی که هست باقی نمی‌ماند - آنها همیشه پیر خواهند شد و تغییر خواهند کرد. اعضای تیم ما در مورد جدیدترین ابزارها و فناوری‌ها به‌روز می‌مانند و سخت تلاش می‌کنند تا از طریق پشتیبانی و نگهداری، حضور وب شما را تازه و به‌موقع نگه داریم. ما همچنین برای کمک به شما در مورد هر گونه سوال یا کمکی که نیاز دارید آماده هستیم.

 

Pedram Riahi
Pedram Riahi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋