ملیحه حسینی

ملیحه حسینی

فروش انواع دستگاه تصفیه آب، تصفیه آب در قم، قطعات دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی، کالایی مورد نیاز برای تمامی خانه ها!

 

 

امروزه اهمیت دستگاه های تصفیه آب خانگی بر کسی پوشیده نیست. حتی بهترین سیستم های تصفیه آب شهری نمی توانند تضمین کنند که آب صد در صد سالم را به خانه ها لوله کشی می کنند. البته آلودگی آب ها در شهرهای مختلف کشور به یک اندازه نیست اما باید همیشه و در همه جا مراقب نیترات ها، آفت کش ها، ذرات معلق، سختی آب و... باشیم. از این رو داشتن یک دستگاه تصفیه آب در خانه خیال مان را راحت می کند.

  دستگاه های تصفیه آب خانگی امروزه جزئی از وسایل ضروری آشپزخانه ها به حساب می آیند. زوج هایی که به سلامت جسمی خود و فرزندان خود در آینده اهمیت می دهند؛ برای خرید جهیزیه در کنار سایر لوازم ضروری به فکر خرید یک دستگاه تصفیه آب خوب هم هستند.  البته باید در نظر داشت که در کنار کیفیت دستگاه تصیه آب، قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی هم از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی بیشتر آشنا کنیم. دستگاه هایی متنوع از برند های گوناگون که با از بین بردن آلاینده های بیماری زا و مضر موجود در آب های لوله کشی شده، آبی سالم و گوارا را در اختیار مصرف کنندگانش قرار می دهند.

 

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار امروزی

 قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی، بسته به مدل، تعداد فیلتر، فناوری به کار رفته در ساخت آن ها، میزان مصرف، برند های گوناگون و از همه مهم تر داشتن گارانتی های معتبر و طولانی مدت متفاوت می باشد.

در ادامه به بررسی اجمالی هر کدام از عوامل تأثیرگذار در قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی می پردازیم:

روش تصفیه آب:

دستگاه های تصفیه آب با روش های مختلفی از جمله اسمز معکوس، فیلتراسیون، UV و ... آب را تصفیه می کنند. روش تصفیه آب به روش اسمز معکوس با توجه به فرآیندی که دارد نسبت به سایر دستگاه ها از قیمت بالاتری برخوردار است.

دستگاه تصفیه آب به روش فیلتراسیون فقط املاح درشت موجود در آب را فیلتر می کند. فقط دارای فیلترهای پیش تصفیه است و روشی مناسب برای تکمیل فرآیند اسمز معکوس است. از این رو ارزان ترین دستگاه تصفیه آب است. 

کشور سازنده:

کشور های مختلفی از جمله آلمان ، چین، تایوان، کره و ایران سازنده دستگاه تصفیه آب هستند. از این میان قیمت دستگاه تصفیه آب آلمانی به علت پیشرفت در صنعت و هزینه حمل از سایر کشورها بالاتر است. تایوان کشوری است که علاوه بر کیفیت، از نظر قیمت هم دستگاه تصفیه آب خوبی عرضه می کند.

نوع دستگاه تصفیه آب:

دستگاه های تصفیه آب انواع مختلفی دارد از جمله دستگاه تصفیه آب زیرسینکی، دستگاه تصفیه آب رومیزی، دستگاه تصفیه آب سرشیری، کلمنی و... هر کدام از این محصولات با توجه به کارایی که دارد از قیمت متفاوتی نسبت به دیگری برخوردار است.

 

دستگاه های تصفیه آب خانگی و انواع آن ها

دستگاه های تصفیه آب خانگی، دارای انواع گوناگونی مانند دستگاه های تصفیه آب خانگی قلیایی، دستگاه های تصفیه آب خانگی فیلتراسیون، دستگاه های تصفیه آب خانگی اشعه فرابنفش فیلتر UV،  دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس و غیره می باشند. دستگاه هایی که مدل و کاربرد های متفاوت شان عاملی اصلی در تفاوت قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی می باشند.

اگر چه دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای رنگ هایی متنوع و مدل هایی گوناگون می باشند، اما هدف تمامی آن ها ارائه آبی سالم و قابل شرب می باشد.

اگر چه آب های لوله کشی شده شهری در تصفیه خانه ها فرآیند تصفیه شدن را طی می کنند، اما همان طوری که می دانید همچنان دارای آلودگی های بی شماری هستند. آلودگی هایی که ناشی از فرسودگی و کهنه بودن لوله های آب، ایرادات موجود در سیستم های لوله کشی آب های شهری و از همه مهم تر کامل نبودن فرآیند تصفیه در تصفیه خانه ها می باشد. آلودگی های مختلفی که باعث بروز انواع بیماری های میکروبی شده و عاملی خطرناک برای ابتلا به سرطان ها، خصوصا سرطان معده می باشد.

بدون شک حالا می توانید راحت تر به اهمیت استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی پی ببرید.

 

 

کیفیت قطعات، عاملی موثر در قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی!

اگر چه پیش تر به دلایل موثر در تفاوت قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی اشاره کردیم، اما بدون شک کیفیت قطعات به کار رفته در ساختار این دستگاه از جمله مهم ترین عامل در قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. دستگاه هایی که بسته به فیلتر های به کار رفته در ساختار آن ها دارای کیفیت و قیمتی متفاوت می باشند.

یکی از رایج ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی، دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی می باشند. دستگاه هایی که در زیر سینک نصب شده و آب سالم و تصفیه شده را از طریق لوله و شیر آبی جداگانه در اختیار شما قرار می دهند. دستگاهی برای تصفیه آب خانگی که مجهز به چندین فیلتر با کاربرد های خاص می باشد. فیلتر هایی که انواع میکروب ها، ذرات ته نشین شونده در آب و کلر را فیلتر می کنند.

دستگاه هایی که بسته به فیلتر های به کار رفته در ساختار آن ها، فرآیند تصفیه آب را در 3، 4 و یا 6 مرحله انجام می دهند. جالب است بدانید، دستگاه های تصفیه آبی که در 6 مرحله این فرآیند را طی می کنند، دستگاه هایی دقیق تر و طبیعتا گران تری می باشند.

اما فراموش نکنید از آن جایی که قطعات دستگاه های تصفیه آب، واردارتی می باشند  قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی، قیمتی ثابت و دقیق ندارد.

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

همان طوری که پیش تر اشاره کردیم، آب های لوله کشی شده دارای آلاینده های مضری می باشند. آلاینده هایی که در ضرورت استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی در خانواده های ایرانی نقش بسزایی داشته اند.

طبیعی است که مصارف آب در ساختمان های مسکونی متفاوت می باشد. مصارفی که به طور کلی به چهار بخش شرب، شست و شوی، استحمام و گرمایش و سرمایش تقسیم می شوند.

  • شرب

دستگاه تصفیه آب خانگی، با از بین بردن ناخالصی هایی مانند نیترات، کلر، میکروب ها، زنگ لوله، گل و لای و غیره، آبی سالم و قابل شرب در اختیار شما قرار می دهد.

  • شست و شوی

وجود ناخالصی های موجود در آب، کارایی پاک کنندگی و شست و شوی را کاهش می دهد. از این رو آب تصفیه شده نقشی موثر در شست و شوی دارد.

  • استحمام

همان طوری که می دانید آب حاوی کلر می باشد. مضراتی که سلامت پوست و مو را به خطر انداخته و باعث ریزش مو و خشکی پوست می شود. آب تصفیه شده فاقد کلر بوده و از این رو از اهمیت بسزایی در حفظ سلامت پوست و مو برخوردار می باشد.

  • گرمایش و سرمایش

آب های تصفیه شده فاقد رسوبات می باشند. رسوباتی که علاوه بر اتلاف انرژی، موجب کاهش مقاومت و عمر سیستم های سرمایشی و گرمایشی می شوند. از این رو استفاده از آب های تصفیه شده در طول عمر شیرآلات، لوله ها و سیستم های سرمایش و گرمایش اهمیت بسزایی دارد.

سایت : powerwater.ir

 

 

ملیحه حسینی
ملیحه حسینی فروش انواع دستگاه تصفیه آب، تصفیه آب در قم، قطعات دستگاه تصفیه آب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋