pouyashabaniwebsite

pouyashabaniwebsite

افزایش سایز آلت تناسلی

طبق تحقیقات، مردان بسیار بیشتر از شوهرانشان به اندازه آلت تناسلی خود فکر می کنند و نگران آن هستند. با این حال، 85 درصد از زنان از اندازه آلت تناسلی همسر خود راضی هستند و تنها 15 درصد از آنها خواهان آلت تناسلی همسر خود هستند. بزرگتر باش افرادی هستند که از اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند، به همین دلیل است که در این مقاله راه هایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی به شما نشان می دهیم.

روند بزرگ شدن آلت تناسلی در دوران بلوغ


بیشتر فرآیند رشد آلت تناسلی در دوران بلوغ اتفاق می افتد، اما پس از آن تا اوایل دهه سوم زندگی (20 سالگی) ادامه می یابد. بلوغ بین 9 تا 14 سالگی شروع می شود و تا 5 سال ادامه دارد. اینکه پروسه بلوغ و رشد آلت تناسلی شما چقدر طول خواهد کشید بستگی به زمان شروع آن دارد.

به طور کلی، زمانی که به 18 یا 19 سالگی می رسید، کمتر احتمال دارد که طول یا قطر آلت تناسلی خود را افزایش دهید. سرعت رشد آلت تناسلی در دوران بلوغ از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

بر اساس تحقیقات، میانگین نرخ رشد آلت تناسلی در پسران 11 تا 15 ساله کمتر از نیم اینچ (12 میلی متر) در سال است. سپس رشد آلت تناسلی تا سن 19 سالگی ادامه می یابد، اما با سرعت کمتر. تولید اسپرم، نعوظ و انزال نیز در این دوره شروع می شود.

اندازه متوسط ​​آلت تناسلی چقدر است؟


اندازه آلت تناسلی با قرار گرفتن در معرض هورمون های جنسی تعیین می شود و از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است. اما به طور متوسط ​​می توان گفت:

در حالت شل، بین 3.4 تا 3.7 اینچ (86 میلی متر تا 93 میلی متر)
در حالت ایستاده، بین 5.1 تا 5.7 اینچ (13 سانتی متر تا 14.4 سانتی متر)

 

بسیاری از مردان از اندازه آلت تناسلی خود ناراضی هستند و فکر می کنند که آلت تناسلی آنها خیلی کوچک است. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که اکثر افرادی که فکر می کنند آلت تناسلی خود کوچک است نیازی به درمان ندارند و اندازه آلت تناسلی آنها طبیعی است.

افرادی که می خواهند آلت تناسلی خود را بزرگ کنند باید قبل از انجام درمان گران قیمت ابتدا به یک متخصص مراجعه کنند تا مطمئن شوند که واقعاً به انجام آن نیاز دارند. اکثر این درمان ها که ادعا می کنند سایز آلت تناسلی را افزایش می دهند، گران هستند اما بی اثر هستند و گاهی اوقات عوارض جانبی جدی دارند.

 

بزرگ شدن آلت تناسلی مردانه
روش های مختلفی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که به دو دسته تهاجمی و غیرتهاجمی تقسیم می شود:

1- وزنه برای بزرگ شدن آلت تناسلی
این تکنیک شامل قرار دادن یک وزنه یا قاب باز کننده کوچک (به نام برانکارد آلت تناسلی) روی آلت تناسلی در وضعیتی آرام است.

برخی افراد پس از 6 ماه استفاده از این دستگاه متوجه تغییر اندازه آلت تناسلی خود از یک تا دو سانتی متر شده اند. با این حال، چنین درمان هایی نباید بدون نظارت پزشکی انجام شود.

وزنه برای بزرگ کردن آلت تناسلی
۲- از تمرین Jalking استفاده کنید
Jelqing ورزشی است که در آن آلت تناسلی شل به طور مکرر با انگشت شست و سبابه کشیده می شود تا اندازه آن در حین نعوظ افزایش یابد. فرضیه پشت این حرکت این است که تمرینات کششی ظرفیت خون رسانی بافت های آلت تناسلی را افزایش می دهد که به نظر می رسد طول و قطر آلت تناسلی را افزایش می دهد.

درست مانند کرم‌ها و لوسیون‌های بزرگ‌کننده آلت تناسلی، انزال می‌تواند برخی از مردان را با آلت تناسلی خود بیشتر آشنا کند و از تفاوت اندازه بین حالت آرام و نعوظ خوشحال شوند. این به شما کمک می کند احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. اما هیچ مدرک علمی مبنی بر اینکه ژل کردن می تواند در بزرگ شدن آلت تناسلی موثر باشد وجود ندارد.

 

3- هورمون درمانی برای افزایش سایز آلت تناسلی
بیشتر رشد آلت تناسلی بین 2 تا 5 سالگی و 15 تا 17 سالگی رخ می دهد و بعد از 20 سالگی عملاً رشد آلت تناسلی با داروها یا هورمون ها غیرممکن است. معمولاً اگر میکروپنیس (بیماری که در آن فرد بیش از دو انحراف معیار از میانگین جامعه پایین‌تر دارد) تشخیص داده شود، فرد قبل از 20 سالگی نیاز به هورمون درمانی دارد.

اندازه طبیعی آلت تناسلی در جامعه ایرانی به طور متوسط ​​13 سانتی متر از استخوان شرمگاهی در حالت کشیده است نه در حالت عمودی تا نوک آلت تناسلی و اگر کمتر از این عدد باشد کوچک محسوب می شود. هورمون درمانی همچنین شامل هورمون هایی مانند تستوسترون، ناندرولون و آمپول های HCG است.

4- کرم ها، لوسیون ها و قرص های حجم دهنده
این محصولات معمولا حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی یا هورمون هستند. علیرغم ادعاهایی مبنی بر اثربخشی این محصولات، شواهد بالینی دال بر موثر بودن این محصولات وجود ندارد. برخی از این محصولات حتی مضر هستند.

استفاده از کرم ها و لوسیون های بزرگ کننده آلت تناسلی می تواند به فرد کمک کند تا آلت تناسلی خود را بهتر بشناسد که در برخی موارد سردرگمی های غیر ضروری را از بین می برد. اما اثر دیگری ندارد و نقشی در افزایش سایز آلت تناسلی ندارد.

5- دستگاه های وکیوم (مکش)
دستگاه های پمپاژ آلت تناسلی یا پمپ خلاء از لوله ای که روی آلت تناسلی قرار می گیرد برای پمپاژ هوا برای ایجاد حالت مکش استفاده می کنند. مکش باعث می شود خون به داخل آلت تناسلی کشیده شود که باعث تورم و بزرگ شدن آلت می شود.

دستگاه های ساکشن گاهی در درمان ناتوانی جنسی موثر هستند، اما فقط برای مدت کوتاهی. استفاده بیش از حد از این دستگاه می تواند به بافت های آلت تناسلی آسیب برساند و منجر به نعوظ ضعیف تر شود. شواهد بسیار کمی وجود دارد که نشان دهد این دستگاه بر اندازه آلت تناسلی تأثیر می گذارد.

 

 

pouyashabaniwebsite
pouyashabaniwebsite

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋